Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eigen Graaiers Eerst ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=268374)

Henri1 20 maart 2023 09:45

Eigen Graaiers Eerst !

Wat denken jullie ?

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=K-b8DSudgb0

reservespeler 20 maart 2023 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10133586)

Als dat zo is, dan moet er paal en perk gesteld worden aan het verzenden van post door de belastingbetaler.

quercus 20 maart 2023 09:49

Citaat:

Banaal extreem-links sloganesk populisme.

Herr Flick 20 maart 2023 09:55

Citaat:

Wat zijn partijke ons al gekost heeft via hun "pro deo" advokatenkliek zullen we maar onder de mat wrijven zeker, ...

Maar de Filip had dat niet mogen doen, dat is waar, daar dient het belastingsgeld niet voor.

BigF 20 maart 2023 10:04

Tsja, uiteindelijk komt zoiets in elke partij wel eens voor.
En of het nu bij het VB, de NVA, de VLD of nog een andere partij is; het is niet netjes.

Doet me denken aan de raad die een ex-buurman van me ooit gaf. Die mens vertelde me dat je bij verkiezingen altijd moet stemmen op degenen die er op dat moment "aan" zijn.
Want die hun zakken zitten al vol. Stem je voor nieuw volk, dan moeten die nog beginnen met hun zakken vol te laden. Is veel duurder.

Zipper 20 maart 2023 10:13

Citaat:

dat je reklame maakt voor een onversneden communist, wiens moeder (Mie Branders) nog lyrisch positief was over het Noord-Koreaans regime in het pvda-fanblad "Solidair", na een bezoek van haar aldaar.

patrickve 20 maart 2023 10:28

Citaat:

Oud nieuws he. Dat gezegd, mocht de Fluppe een tiental makakken doodgeklopt hebben, dan was die kost allang ingewonnen voor de Belgische staat he :-)

Herr Flick 20 maart 2023 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10133611)
Tsja, uiteindelijk komt zoiets in elke partij wel eens voor.
En of het nu bij het VB, de NVA, de VLD of nog een andere partij is; het is niet netjes.

Doet me denken aan de raad die een ex-buurman van me ooit gaf. Die mens vertelde me dat je bij verkiezingen altijd moet stemmen op degenen die er op dat moment "aan" zijn.
Want die hun zakken zitten al vol. Stem je voor nieuw volk, dan moeten die nog beginnen met hun zakken vol te laden. Is veel duurder.

zijt gerust dat zelf ene wiens zakken al vol zitten zal blijven scheppen kijk maar naar de pa van Crooke.

Vlad 20 maart 2023 11:12

Als De Winters boek in de boekenwinkels verkocht zou worden hoefde het niet verstuurd. ;-)

De schoofzak 20 maart 2023 15:46

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10133617)
dat je reklame maakt voor een onversneden communist, wiens moeder (Mie Branders) nog lyrisch positief was over het Noord-Koreaans regime in het pvda-fanblad "Solidair", na een bezoek van haar aldaar.

Goed dat je die info geeft.
Ik begon al eventjes te twijfelen om tegen mijn gewoonten in, toch op de link te klikken. (ik klik nooit op linken waar de poster te vadsig is om ook maar een klein woordje uitleg bij te geven. En natuurlijk nooit op yt-filmpjes van linkse ratten.)

Maar deze wil ik jullie niet onthouden:

Universalia 20 maart 2023 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10133912)
Goed dat je die info geeft.
Ik begon al eventjes te twijfelen om tegen mijn gewoonten in, toch op de link te klikken. (ik klik nooit op linken waar de poster te vadsig is om ook maar een klein woordje uitleg bij te geven. En natuurlijk nooit op yt-filmpjes van linkse ratten.)

Maar deze wil ik jullie niet onthouden:

Knuppel 30 maart 2023 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10134090)

Een héle goeie!
Zo goed dat Henri ribbedebie is.

Universalia 30 maart 2023 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10133592)
Banaal extreem-links sloganesk populisme.

Het was overduidelijk reclame voor de pvda zo te zien. :roll:

DewareJakob 30 maart 2023 19:55

Wordt de verdeling van de kranten (zolang) die regimegetrouw 'nieuws' brengen nog altijd gesubsidieerd?
Of wordt daar zedig over gezwegen?

TV-verslaafde 30 maart 2023 22:08

Dat is die van:

"James, de chips zijn op."

Goed voor Facebook, niet het parlement.

Een zekere ernst? Okay, dan...

Vlad 31 maart 2023 06:24

Men kan die reeds betaalde parlementaire enveloppen ook gewoon in de doos laten en niet gebruiken, een beetje zoals geld in brand steken.

Lof der Zotheid 31 maart 2023 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10140078)
Wordt de verdeling van de kranten (zolang) die regimegetrouw 'nieuws' brengen nog altijd gesubsidieerd?
Of wordt daar zedig over gezwegen?

https://pbs.twimg.com/media/C1ZGZQ1WQAATNHA.jpg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be