![]() |
Eigen Graaiers Eerst !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de Filip had dat niet mogen doen, dat is waar, daar dient het belastingsgeld niet voor. |
Tsja, uiteindelijk komt zoiets in elke partij wel eens voor.
En of het nu bij het VB, de NVA, de VLD of nog een andere partij is; het is niet netjes. Doet me denken aan de raad die een ex-buurman van me ooit gaf. Die mens vertelde me dat je bij verkiezingen altijd moet stemmen op degenen die er op dat moment "aan" zijn. Want die hun zakken zitten al vol. Stem je voor nieuw volk, dan moeten die nog beginnen met hun zakken vol te laden. Is veel duurder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als De Winters boek in de boekenwinkels verkocht zou worden hoefde het niet verstuurd. ;-)
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik begon al eventjes te twijfelen om tegen mijn gewoonten in, toch op de link te klikken. (ik klik nooit op linken waar de poster te vadsig is om ook maar een klein woordje uitleg bij te geven. En natuurlijk nooit op yt-filmpjes van linkse ratten.) Maar deze wil ik jullie niet onthouden: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zo goed dat Henri ribbedebie is. |
Citaat:
|
Wordt de verdeling van de kranten (zolang) die regimegetrouw 'nieuws' brengen nog altijd gesubsidieerd?
Of wordt daar zedig over gezwegen? |
Dat is die van:
"James, de chips zijn op." Goed voor Facebook, niet het parlement. Een zekere ernst? Okay, dan... |
Men kan die reeds betaalde parlementaire enveloppen ook gewoon in de doos laten en niet gebruiken, een beetje zoals geld in brand steken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be