![]() |
Kinderlokkers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jamaar er zijn ook witte apen die kinderen lokken he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De draadopstarter moet gefeliciteerd worden met de moeite die hij in zijn openingspost stak.
|
Het Amerikaanse televisieprogramma Dateline: To Catch a Predator met Chris Hansen, in samenwerking met de organisatie Perverted-Justice die deze freaks live en openlijk betrapt, mogen ze wat mij betreft ook hier uitvoeren.
|
Citaat:
p.s. Het is 'algemeen' geweten dat er vele CP sites op het net staan. Merkwaardig feit is dat de meeste daarvan het achtervoegsel .ru met zich meedragen. (<- vernam ik van iemand die erg bezeten is van de verdwijning van Maddie) Een uitzending een hele tijd geleden van CSI dacht ik, maakte er ook melding van dat het niet altijd mannen zijn, de kinderlokkkers. En dan zijn er landen waar... Rechter laat Franse kinderlokker vrij omdat elfjarig meisje “instemde” De Franse wetteksten staan verre van op hun punt. :roll: En dan zijn er meisjes die verleid worden met geld? In de movies: "I spit on your grave" ![]() |
Citaat:
Ach, waarom ben ik nog geschokt bij deze complete waanzin... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de meeste mensen echt al immuun geworden voor veel zaken? Een oorlogsfilm/seksfilm die zullen het nieuws halen, een film die een heel ander verhaal in petto heeft tjah... :| |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
HHM Kattenmode, geleerd van Wieroe (RIP 09.09.2022)
ja pedofielen zijn ziek en staatsgevaarlijk, opsluiten en verplicht ontmannen.
kinderen moeten toch gewoon normaal leven, in Adolescentie ontstaan de geslachtshormonen, na 13 jaar, en dan gaat alles wel automatisch. Seksualisering van jonge kinderen is echt de pedofiele agenda, en ik moet harde akties organiseren tegen Coc ea lhbt loser clubjes. ik praat vaak met kinderen hier in Delft en een jong meisje verzocht mij nog bij Jumbo supermarkt om mijn HHM kattenmode op de scholen te introduceren, ja kattenmode voor kinderen kan hun individuele creativiteit ontwikkelen en IQ verhogen. Ik ga dit nog goed uitwerken in mijn HHM boekje en het heeft niets te maken met die domme idiote queer mode en lelijke drag queen onzin dingen |
https://archive.ph/QsUjC
This video has been removed by the uploader !! Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be