![]() |
Waalse vijf jaar op vakantie in het buitenland terwijl ze een uitkering trekt.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230323_91872597
Dit kan toch alleen in België hé. Wie heeft Godverdomme ooit die controles op werklozen afgeschaft? Belgische ‘vergeet’ te melden dat ze al 5 jaar op vakantie is in Tenerife: nu moet ze al haar uitkeringen terugbetalen Een vrouw uit het Waalse Profondeville moet bijna 33.500 euro terugbetalen aan de RVA. Zij kreeg vijf jaar lang een werkloosheidsuitkering, maar bleek zowat heel de tijd op vakantie te zijn geweest in Tenerife. Nu moet ze dat geld terugbetalen, samen met een boete van 4800 euro. Ze mag dat terugbetalen in maandelijkse aflossingen van 100 euro., of bijna 28 jaar. Wie spreekt nu zoiets uit? 28 jaar om iets terug te betalen. Hopelijk moeten de ex voorzitters van de kamer iets meer dan 100 euro per maand terug betalen. achtentwintig jaar de tijd om ten onrechte verkregen uitkering teug te betalen |
Citaat:
|
Beetje hetzelfde verhaal als de zus van Bart De Wever die in Wallonië ging profiteren van het systeem.
|
Citaat:
De zus van De Wever is, net als jij, Belgisch. Zij is slechts één genietster van het Waalse werklozenleger. |
28 jaar doppen zonder ooit opgeroepen te worden voor een job. Zou dat ook lukken met de VDAB?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag mij af hoeveel er zo nog op "vakantie" zijn...
Hier cashen van het systeem en in den vreemde in het toerisme of zo wat bijverdienen... |
Citaat:
Het is geen toeval dat Vlaanderen bijna 10procent minder werklozen heeft en Brussel en Wallonië nog geen 1 procent. |
Citaat:
Verbleef die in het buitenland (voor een echte Vlaming natuurlijk wel)? |
Citaat:
|
Citaat:
Zij hebben het recht om van hun pensioen te genieten waar ze willen. Jouw vergelijking raakt dus wal noch kant. |
Citaat:
Schot in eigen voet Het Waalse systeem trekt profiteurs aan |
Citaat:
Uiteindelijk zeg je daarmee dat Wallonië de plaats is om van het systeem te profiteren... Ik was niet de eerste... Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft er dus alles mee te maken. Maar dat vind u natuurlijk niet leuk. Dat ligt aan u en niet aan mij. https://www.gva.be/cnt/aid610615 |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als je het artikel verder leest zie je een juiste omschrijving voor iemand die een zus van een politicus erbij haalt om een vuil politiek spel te spelen. |
Citaat:
Helmut Lotti woont ook nu bij uw vijanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be