![]() |
Charlie And The Chocolate Misery
|
Citaat:
ge kunt ook een stelling huren en een klas uit de basisschool en die kindjes het laten aflikken, maar dat gaan die linkse losers weer een slecht idee vinden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
The Chocolate Liberation Front. |
:magniet:
Betrapt! Dat van die chokolade was natuurlijk maar een dekmantel.. Dat was in werkelijkheid een springstoffabriek,dat komt ook in blokjes ! |
Citaat:
Want geef nu eerlijk toe; wie zou er nu in godsnaam een chocolade-fabriek opblazen?? |
Dat moet daar heerlijk geroken hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er was een bezoek gaande en een klein guilzig vet duitserke is in een vat vol sjoklat gevallen toen hij er van wou proeven, hij werd opgezogen, vertstropte de buizen en den oempa loempa's waren te laat om hem te ontstoppen... Het ventje is ergens terug gevonden in het amazone woud, maar wel in stukken vaneen. Ah, die oempa loempa's waren niet ingeschreven dus dat gaat nog een staartje krijgen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjakie en de chocoladefabriek
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
We zouden natuurlijk kunnen filmpjes linken van ontploffende walvissen...ook bijzonder amusant voor de omstaanders en de buurt....Maar speciaal dat voorvalletje in 2004 (helaas pre-YT) in Taiwan is legendarisch geworden 8-)
|
Citaat:
Ik was bij de autopsie van de 2 potvissen in november 1994. DE STANK is onbeschrijfelijk.... |
Citaat:
Waarschijnlijk nog wel wat beter dan een rottende walvis maar voor uw plezier moet ge daar toch ook niet rondlopen. |
Citaat:
Uw brein moet toch kompleet weggerot zijn als ge daar 8 uur in moet staan. |
Citaat:
Ne Rituals binnenstappen bv. De horror. Of ne ICI Paris, nog zoiets. En als dan moeder de vrouw nog eens een fles opendraait, onder uw neus duwt en vraagt: "En deze?" is de catastrofe helemaal compleet. Gewoon voorbij de open deur van zo'n winkels wandelen doet me al kokhalzen. Ga vijf minuten later op een terras nen trappist drinken en ge bent precies nen Yves Saint Laurent aan't binnengieten. En inderdaad: hoe die verkoopsters dat daar 8u volhouden is me een raadsel. Volgens mij rollen die 's avonds eens goed door de mesthoop. Anders krijg je die geuren toch nooit nog uit je neus? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be