![]() |
Vrouwen hebben geen orgasme volgens Vlaamse eindtermen.
En de clitoris is een knobbeltje.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230330_94590666 Citaat:
|
Citaat:
De achterlijkheid zit blijkbaar héél diep in sommige kringen... |
Citaat:
|
Vrouwen zijn zelfs meer gezegend dan mannen. Die kunnen meerdere keren op korte tijd klaarkomen.
Maar als we een heel mooi lief hebben als man, staat die ook wel direct terug stijf. Ist een troela hebben we plots veel space nodig na een orgasme |
Katholieke seksuele voorlichting is blijkbaar niet veel veranderd. Zolang ze maar geen vierjarigen met seksualiteit lastigvallen.
|
Citaat:
Ben ik te achterdochtig als ik je een verborgen bedoeling meen te moeten toeschrijven met jouw draad? |
Heeft iemand al een link naar die eindtermen?
Ik zou zo wel eens willen weten wat een gast of meid van 18 zou moeten weten over fysica, scheikunde, biologie, aardrijkskunde ... maar ook financiën, wereldkundigheid (internet, reclame ...) ... |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij de dochter en zoon ondervoede sukkeltjes zijn. |
Citaat:
De eindtermen zijn zo algemeen dat je er alle kanten mee uitkan. De ‘officiële’ leerboeken tonen wat het in de praktijk is. En om daarop in te pikken, ik steun(de) het initiatief van Weyts om dat beter te specificeren. Eilaas de katholieke zuil heeft daar een kruis voorgestoken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Mossel moet weken." "Stok moet wrijven." -_- |
"Mijn wanden staan droog sinds ik uw rotkop zie, ze.."
Is goed ze Kelly'ke. Tegenwoordig hebben ze toch overal middeltjes voor. Valsspelen mag altijd... Tutut... Ongehoord... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be