![]() |
wij maken te weinig kinderen
Steek uw lief vol, ook al is het een toekomstige ex. Steek dan uw toekomstig lief vol en herhaal het proces. Erken geen enkel kind om alimentatie te ontduiken. Al wat telt is dat ons ras blijft bestaan.
Poepen lak de beesten! |
De Pastoor: Ga , en vermenigvuldig u !!
|
Mijn lief fleurt helemaal op bij het idee mama te worden...
Een vrouw wordt geheiligd door kinderen te baren. Ik ga ze volsteken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fout , als papa hebt u ook de plicht uw kind mee op te voeden ,
tenzij ge uw vaderschap opzegt , of ge gaat gewoon lopen !! Of men acht u onbekwaam , maar dan kan je beter geen kinderen maken !! En de spermabank .... tja , .... ; ge wilt wilt er verder niks van weten !! |
Citaat:
Wie van de autochtonen wil er nog een kind op de wereld zetten in deze duistere tijden? Natuurlijk is dat vreselijk fout om geen kinderen meer op de wereld te zetten als autochtoon want dan lachen al diegenen die naar hier komen gevaren zich voorbij want dat maakt het overspoelen van het land voor hen gemakkelijker. Eigenlijk zou men in 'ons' land moeten doen zoals de Turkse leider eens opgeroepen heeft te doen naar zijn onderdanen toe en dat was dat zij minstens 5 tot 7 kinderen per gezin moesten hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fout !!
Als man naar de winkel pampers gaan halen , en uwe kleine helpen , is zoiets TE Min voor U ?? Maak dan geen kinderen , punt aan de lijn !! |
Citaat:
Dat geld daarvoor voorzien is ni de taak van de vrouw maar van de man. Legalize and give me my boat. ![]() De huidige weg werkt in BE niet mee met den tijd. Den tijdsgeest van dit land kweekt homofielen en transgenders. Terwijl landen die normaal doen millionaires kweken. (Boot is van iemand die legaal cannabisproducten verkoopt) |
|
Goe zot, die van ons heeft liever een nieuw kleedje.
|
Citaat:
Baren zal ze nondejol. |
En we zijn het al eens, homeschooling. Niet als omvolkt plebs op een school, maar in de rechtschapenheid omdat deze generatie politici collaboreren met duistere overmachten.
|
We moeten vooral meer kinderen elders afmaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be