![]() |
Een 70 jarige die niet graag heeft dat je hem/haar bejaard noemt, is dat woke?
Ik vraag het maar.
|
Ik spreek niemand aan met "Hey, bejaarde".
Daarvoor zijn woorden als "mevrouw" en "meneer" prima en neutraal. En als het bekenden zijn, dan is de naam toch ook bruikbaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog maar eens een enquête waarvan de opstarter ervan als eerste zijn eigen stem uitbrengt.
|
Citaat:
Citaat:
Zou je die extreemrechts noemen dadee ? https://en.wikipedia.org/wiki/Fred_Sargeant |
Citaat:
Of staat er iets anders in 't reglement? |
Toch veel Special Snowflakes bij de Antiwoke Brigade. Ze durven zich niet over een simpele vraag uit te spreken.
De reden is duidelijk. Omdat al hun woke gezever dan ontkracht wordt. |
Citaat:
Is hij: man wit hetero minstens één in het Westen geboren ouder minstens één ouder met een hoge opleiding, een goed inkomen, een zekere maatschappelijke status of cultureel kapitaal zelf de humaniora of bachelor afgerond zelf een universitaire opleiding afgerond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Me dunkt. |
Ik denk niet dat er een exacte leeftijd bestaat waarop men iemand een “bejaarde” hoort te noemen. Maar kom, ik durf er wel een gooi naar te doen. Laten we het houden op 80+. Ik erken dat ik dus een “bejaarde” ben want, als alles normaal verloopt wordt ik binnen afzienbare tijd 86.
|
Als die 70 jarige zich identificeert als een 18 jarige moet je dat respecteren
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag je een bangerik een broekschijter noemen ? Mag je een dronken mens een zatlap noemen ? Ik zit eigenlijk met zoveel vragen dat ik sinds lange tijd eigenlijk nog zo weinig mogelijk zeg behalve dan tegen echt dichte vrienden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be