Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Petitie: wij willen website van thePiano terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26865)

thePiano 27 december 2004 15:47

Petitie: wij willen website van thePiano terug

Sinds 9 december werd mijn website, Baron Jean de Sélys-Longchamps, op aandringen van SuperStaaf door de moderatie van dit forum in de ban geslagen. Er werd zelfs een programma geschreven dat elke verwijzing naar die webstek onmogelijk maakt. Je kan nog steeds verwijzen naar websites zoals de Ku Klux Klan, Whitefront, Blood & Honour, diverse revisionistische en negationistische en andere neonazi websites enz.... maar dat deert hen niet.

Normaal ook, als je bedenkt dat (zie De Purperen Muur ) 82,05% (ofte 128/156) van de courant actieve deelnemers aan dit forum pleiten voor de afschaffing van de antiracismewet en de wetten op negationisme en revisionisme. Daar hoeft verder geen tekeningetje bij me dunkt.

Ik heb nogmaals een email verzonden naar het CGKR met het verzoek om mijn website door te lichten, antwoord wellicht pas na de feestdagen. Anders neem ik weer zelf persoonlijk contact op na nieuwjaar. De moderators op dit forum hebben ook nog geen nieuws.

Overigens is het advies van het CGKR niet bindend voor de moderators want dit forum is privaat eigendom en zij mogen eenzijdige censuur plegen en hoeven dat niet eens toe te lichten of te verantwoorden.

Mijn verwachting is dan ook dat mijn website definitief in de ban werd geslagen omdat, zoals ik heb reeds gezegd, mijn website het Vlaams B. in een slecht daglicht stelt en dat wordt ook door de moderatie niet gewaardeerd, wat meer over hun politieke voorkeur zegt dan wat er onwettelijkse op mijn website zou staan.

Om iedereen te plezieren, een stukje uit mijn email aan het CGKR:

Ik baat op het internet een website uit waarin ik de Nieuwe Orde van voor WOII, tijdens, na en tot op heden bespreek. De tijd van collaboratie en verzet, holocaust enz. Door de moderators van Politics.be (http://forum.politics.be/) wordt ik ervan beschuldigd om via die website revisionisme en negationisme te verspreiden. Het is inderdaad zo dat ik enkele artikels heb geschreven om het revisionistisch en negationistisch gedachtegoed dat bij het Vlaams Belang (voorheen Vlaams Blok) leeft, heb aangeklaagd. Om dat te illustreren heb ik citaten van o.m. de gebroeders Verbeke, Roeland Raes enz. aangehaald en weergegeven. Mijn vraag is dan ook: wat kan/mag er op een website staan en wat is Uw advies omtrent.

Het Skill Effect 27 december 2004 15:51

Laat de moderatie maar zijn werk doen.

Ze zitten op de goede weg. ;)

jan hyoens 27 december 2004 15:51

Piano, van mij mag jij hier een verwijzing naar jouw webstek hebben! Kunnen we nog eens lachen!8)

Musketo 27 december 2004 16:07

Ik vraag mij ook al lange tijd af waarom Hyoens zo'n demonstratief en verdacht avatarke mag hebben.

Het Skill Effect 27 december 2004 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik vraag mij ook al lange tijd af waarom Hyoens zo'n demonstratief en verdacht avatarke mag hebben.

:lol:

Musketo 27 december 2004 16:11

Hautain, dat zegt het zowat allemaal... Jezus.

Fille van de Foor 27 december 2004 16:17

Citaat:

JA, er staat niks illegaals of onwettigs op

en

Citaat:

JA, een anti-VB website moet hier ook kunnen
in die volgorde van persoonlijke voorkeur.

Pietje 27 december 2004 16:25

Het feit, dat het een "anti-VB-site" ZOU zijn, ontgaat mij volledig. Al de feiten zijn zorgvuldig met documentatie onderbouwd. De waarheid kwetst natuurlijk. 8)

Prima website , trouwens. Getuige daarvan, de reeds gewonnen "awards". 8)

thePiano 27 december 2004 17:14

Ik krijg zonet bericht van een moderator van dit forum dat de link naar mijn website zal hersteld worden. Ik ben benieuwd of dat dozijn moderators het onder elkaar eens zullen worden en wanneer dit dan zal gebeuren. ;)

Jazeker 27 december 2004 17:16

Zwak om uit de censuurdiscussie weg te lopen als het je te heet onder de voeten wordt om dan hier in K&K zelf een poll te starten met dan nog eens erg gekleurde opties.

Patriot! 27 december 2004 17:24

Website verbannen?? En dan nog de zeer objectieve en interessante site van thePiano?

Moderators, waar zijn jullie mee bezig?

Jazeker 27 december 2004 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Website verbannen?? En dan nog de zeer objectieve en interessante site van thePiano?

Moderators, waar zijn jullie mee bezig?

Ze pasten het standpunt van thePiano in de 'Purperen Muur' discussie toe op zijn eigen site.

Gargamel 27 december 2004 17:30

Bent je eigen dupe,te eenzijdig en altijd negatief over wie niet denkt zoals jij,doe je muziekinstrument eens afstemmen zoals een muzikus inplaats van een janker en het zal veel beter gaan denk ik,teveel valse noten in ! !

Patriot! 27 december 2004 17:34

Kan iemand die purperen discussie eens snel samenvatten aub? Die thread is al meer dan 100p als ik me niet vergis...

thePiano 27 december 2004 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ze pasten het standpunt van thePiano in de 'Purperen Muur' discussie toe op zijn eigen site.

Correctie: ze pasten het standpunt van SuperStaaf toe, de Purperen Muur is zijn topic en zijn persoonlijke interpretatie die totaal geen hout snijdt.

SuperS wil de revisionisten en negationisten op dit forum vrij spel geven en als dat niet kan of mag moeten websites zoals de mijne waar ik rev&neg's heb gelinkt aan het VB maar verboden worden. Dat zegt meer over SuperS dan die hele draad lang.

thePiano 27 december 2004 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Bent je eigen dupe,te eenzijdig en altijd negatief over wie niet denkt zoals jij,doe je muziekinstrument eens afstemmen zoals een muzikus inplaats van een janker en het zal veel beter gaan denk ik,teveel valse noten in ! !

Even kijken in die beruchte peiling omtrent het toelaten van het ontkennen van de holocaust.... juist... ik zie het al, je hoeft al niks meer te zeggen hier:

abramis brama, Agitator, alpina, Alvader, Ana, ancapa, andev, antifa, Antoon, athena, axel nort, Basketsloef, Beagle, benji, Bert Bubber, Betweter, big bad wolf, Bitweiser, Bobke, boeha, Boppa47, Brabo, C uit W, chinees, daiwa, De anarchistische bankier, De Garde, De Zuiveraar, Distel, Djeeuw, Dnanidref, doubled, Extinct, EXTREEM, fcal, fernand, Fieseler, Freddie, frog, [size=4]Gargamel[/size], Gauss, Gorefest, Griffin, Groentje20, Guderian, hendrik acht, Herr Flick, Heten Tsjeef, Hexa, Horus, Hrafnar, humble, ilfalco, InfernoX, instromaniac, Jakke racing, jan hyoens, Jan van den Berghe, Jazeker, jef, John Stufflebeam, Jonas Elossov, Jos Verhulst, Jozef Ostyn, Kaal, Karel Hendrik, Knuppel, Kristof Miele, Landau, Laudi, Luddo, lustige lezer, Michaël Bauwens, Mjöllnir, MT, muishond, muys, N.J.S.V. Antwerpen, Nikolaas, Nitroke, oriana, oz457, Pat, Patrice, Philips Inc., Phrea|K, prutske, Public energy, radicaal, Raging Bile Duct, rookie, Rr00ttt, Sam, schaduw, Seba, separatist, SethMoN, setu, Shizie, skye, Spolpoel, stab, stijnVL, Supe®Staaf, t393137, Tantist, Tegendradigaard, Tijl Uilenspiegel, Timor, TimV, TomB, Truder, Tzuvar Raemborr, Tömmchen, Verhofstadthater, Vlaanderen Boven, Vlaanderen_onafhankelijk, voicelesscharlie, W.J., watashiwa, Willem de Spreker, wolf, woollywalter, wv4democracy, Xenon, zarathustra, Zijne Heerlijkheid, Zwart & Geel

Jazeker 27 december 2004 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Correctie: ze pasten het standpunt van SuperStaaf toe, de Purperen Muur is zijn topic en zijn persoonlijke interpretatie die totaal geen hout snijdt.

SuperS wil de revisionisten en negationisten op dit forum vrij spel geven en als dat niet kan of mag moeten websites zoals de mijne waar ik rev&neg's heb gelinkt aan het VB maar verboden worden. Dat zegt meer over SuperS dan die hele draad lang.

Correctie : volgens staaf moet alles kunnen, ook jouw site. Jij hamerde erop dat er übermenschen moeten zijn zoals jij die kunnen bepalen wat verboden is. Dat standpunt werd op jouw site toegepast omdat die linkt naar revionistische artikelen.

Als ik jouw verdraaingen en onwaarheden en grote gelijk zo zie, dan merk ik al gauw dat je het soort van Antwerpenaar bent dat niet bij het belang is omdat er vroeger eens een zatte belanger tegen je deur heeft gewaterd of zo. Voor de rest ben je echt wel uit hetzelfde hout gesneden.

numarx 27 december 2004 17:49

Ik vind het wel een leuke site.

En ik vind topics over jezelf een beetje virtuele masturbatie.

Supe®Staaf 27 december 2004 17:50

Citaat:

Normaal ook, als je bedenkt dat (zie De Purperen Muur ) 82,05% (ofte 128/156) van de courant actieve deelnemers aan dit forum pleiten voor de afschaffing van de antiracismewet en de wetten op negationisme en revisionisme. Daar hoeft verder geen tekeningetje bij me dunkt.

Grove leugen.
Enkel de censuurwetten werden in vraag gesteld.

Gargamel 27 december 2004 18:00

Citaat:

Even kijken in die beruchte peiling omtrent het toelaten van het ontkennen van de holocaust.... juist... ik zie het al, je hoeft al niks meer te zeggen hier:

abramis brama, Agitator, alpina, Alvader, Ana, ancapa, andev, antifa, Antoon, athena, axel nort, Basketsloef, Beagle, benji, Bert Bubber, Betweter, big bad wolf, Bitweiser, Bobke, boeha, Boppa47, Brabo, C uit W, chinees, daiwa, De anarchistische bankier, De Garde, De Zuiveraar, Distel, Djeeuw, Dnanidref, doubled, Extinct, EXTREEM, fcal, fernand, Fieseler, Freddie, frog, [size=4]Gargamel[/size], Gauss, Gorefest, Griffin, Groentje20, Guderian, hendrik acht, Herr Flick, Heten Tsjeef, Hexa, Horus, Hrafnar, humble, ilfalco, InfernoX, instromaniac, Jakke racing, jan hyoens, Jan van den Berghe, Jazeker, jef, John Stufflebeam, Jonas Elossov, Jos Verhulst, Jozef Ostyn, Kaal, Karel Hendrik, Knuppel, Kristof Miele, Landau, Laudi, Luddo, lustige lezer, Michaël Bauwens, Mjöllnir, MT, muishond, muys, N.J.S.V. Antwerpen, Nikolaas, Nitroke, oriana, oz457, Pat, Patrice, Philips Inc., Phrea|K, prutske, Public energy, radicaal, Raging Bile Duct, rookie, Rr00ttt, Sam, schaduw, Seba, separatist, SethMoN, setu, Shizie, skye, Spolpoel, stab, stijnVL, Supe®Staaf, t393137, Tantist, Tegendradigaard, Tijl Uilenspiegel, Timor, TimV, TomB, Truder, Tzuvar Raemborr, Tömmchen, Verhofstadthater, Vlaanderen Boven, Vlaanderen_onafhankelijk, voicelesscharlie, W.J., watashiwa, Willem de Spreker, wolf, woollywalter, wv4democracy, Xenon, zarathustra, Zijne Heerlijkheid, Zwart & Geel

Ik moet je helaas beklagen.Mijn familie deed meer voor Belgie alleen dan jij ooit zal kunnen.

U maakt zich feiten eigen, waarvoor anderen gevochten hebben,plagiaat dus om in de kijker te staan en de interessante uit te hangen,een dwaas ventje dat denkt van gans Polen gehuwd te hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be