![]() |
De VLAAMSE KUST bestaat niet ?
Althans niet als je gaat zoeken in TRIVAGO.
. . . ![]() |
Ik ben blij voor U.
Als ik "Vlaamse kust" zoek via Google, dan krijg ik voornamelijk "Belgische kust". Wat wel correct is, maar de lading niet volledig dekt. |
Citaat:
|
:cheer:
Belgie is gered. :cheer: |
het is de WEST-vlaamse kust
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_Kust Hoe durven ze dit te schrijven? De Belgische Kust als onderdeel van de Vlaamse Kust of Kuststreek is de landstreek waarmee België (en meer bepaald het Vlaamse gedeelte van België) grenst aan de Noordzee. De lengte bedraagt 65 kilometer[1] en omvat een tot 500 meter breed zandstrand met de tot 2,5 kilometer brede duinengordel erachter. |
Citaat:
Belgische kust???? Ach ja, dat vergat ik: dan mocht in de EU zomaar lukraak overal gaan werken. :roll: p.s. Op straat dan maar... Comment vous sentez-vous? Méééééhh (<<op zijn schaapachtigste) wie, sa floddere moei bien avec moi. :lol: Mijn Frans is niet echt van het hoogste niveau. |
Citaat:
|
Hotel?
Trivago |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens zoekmachine Trivago en ook die van Google trouwens. ![]() |
Citaat:
U hebt te samen met enkele andere leden blijkbaar nog nooit gehoord van het begrip "Vlaamse Ardennen". Dit is een heuvelachtige streek in Zuid-Oost-Vlaanderen. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
Het lid Hendrik de Eerste van Luik blijkt een ontkenner (ofte in het Waals: "négationniste") van het begrip "Vlaamse Ardennen" te zijn. Hoogachtend |
1 Bijlage(n)
Citaat:
een mooi boek voor Rik en de andere Belgicisten. |
|
Citaat:
EN terwijl we er toch over bezig zijn vind ik dat er nog stukken over zijn om betonnen dozen neer te zetten...... VOL,met die BROL :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be