Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vrouwen op tinder zijn lompe geiten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=268658)

CUFI 15 april 2023 21:54

vrouwen op tinder zijn lompe geiten

Ge moet gewoon zeggen wat ge wilt dat ze horen en ze delen meteen foto's van hun kinderen. Ge moet ze wijsmaken dat ge in panne staat en ze sturen direct 500 euro.
Wake the F up females, 9 op 10 mannen zijn players en zelfs na de eerste en zelfs 5e date deelt ge beter nix persoonlijk.
Lompe geiten alleen vallen voor sweet talk.

Bach 15 april 2023 21:59

Vertel

maddox 15 april 2023 22:08

Wat is Tinder?

De kinderen van Tinne?

CUFI 15 april 2023 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10148252)
Vertel

Ogen op mijn oren en gat...

Er zitten echte lompe wijven op Tinder.
Ze worden verliefd zonder hem ooit te zien en vallen voor de praatjes.
Eens zien of hem zijn bank eveneens kan overtuigen als er een script miljoental aanvragen verwerkt die hem 0,05 cent per aanvraag kost.

CUFI 15 april 2023 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10148254)
Wat is Tinder?

De kinderen van Tinne?

Datingsite.
Zo'n wijf deelt foto's van haar kind zonder hem ooit gezien te hebben en geloofde al die zijn praatjes en werd verliefd...

Wat is da met wijven tegenwoordig? Ge moet gewoon zeggen wat ze willen horen en ze delen alles.

maddox 15 april 2023 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148257)
Datingsite.
Zo'n wijf deelt foto's van haar kind zonder hem ooit gezien te hebben en geloofde al die zijn praatjes en werd verliefd...

Wat is da met wijven tegenwoordig? Ge moet gewoon zeggen wat ze willen horen en ze delen alles.

Oh, een digitale announcekes versie van de oude zoekertjes in de krant.
Zoek de "professionele uitzuipster"...

CUFI 15 april 2023 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10148259)
Oh, een digitale announcekes versie van de oude zoekertjes in de krant.
Zoek de "professionele uitzuipster"...

Meeste wijven erop zijn zo lomp dat ge ze met de juiste praatjes zelf uitzuipt terwijl ze hun eigen kinderen in gevaar brengen door informatie te delen terwijl ze u niet eens gezien hebben.

Door de vrouw is de zonde in deze wereld gekomen....

maddox 15 april 2023 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148263)
Meeste wijven erop zijn zo lomp dat ge ze met de juiste praatjes zelf uitzuipt terwijl ze hun eigen kinderen in gevaar brengen door informatie te delen terwijl ze u niet eens gezien hebben.

De meeste, neen. Velen ja.

Citaat:

Door de vrouw is de zonde in deze wereld gekomen....
En hier geef ik U een dikke F.

CUFI 15 april 2023 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10148265)
De meeste, neen. Velen ja.

En hier geef ik U een dikke F.

Tis de waarheid. Vrouwen zijn zo beïnvloedbaar dat ge maar moet zeggen wat ze willen horen en ze brengen zichzelf en al hun naasten in gevaar. De meesten, ni enkel velen.
Wie stuurt nu ook foto's van de kinderen naar iemand die ze nooit irl zagen? 9/10 wijven
...

maddox 15 april 2023 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148267)
Tis de waarheid. Vrouwen zijn zo beïnvloedbaar dat ge maar moet zeggen wat ze willen horen en ze brengen zichzelf en al hun naasten in gevaar. De meesten, ni enkel velen.
Wie stuurt nu ook foto's van de kinderen naar iemand die ze nooit irl zagen? 9/10 wijven
...

Ik weet niet wat u zoekt op het net. Maar als het labiele figuren zijn die geloven in homeopathie en dergelijke, dan vind u ze wel.

CUFI 15 april 2023 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10148270)
Ik weet niet wat u zoekt op het net. Maar als het labiele figuren zijn die geloven in homeopathie en dergelijke, dan vind u ze wel.

Ik vond er wel ergere, namelijk u en lompe geiten op tinder.

maddox 16 april 2023 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148275)
Ik vond er wel ergere, namelijk u en lompe geiten op tinder.

Bedankt voor het compliment.

Maar ik ben wel gelukkig gehuwd met een niet domme geit.

TV-verslaafde 16 april 2023 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10148270)

Wie zoekt die vindt. Soort zoekt soort. Maar hij heeft het heel de tijd over kneedbare grieten.

Vergelijk het met een kauwgom. Zo denken die playa's dan. Fris smaakje in het begin, na 2 uur is de nieuwigheid eraf. Het is tijd voor ...een rochel. Niet zo cynisch...

Okay dan...

TV-verslaafde 16 april 2023 03:24

Verpak het wat anders. Dan slaat het aan. Je bedoelt dat je je ware intenties en natuur moet verbergen.

Natuurlijk, het mag niet grimmig worden. Er is altijd die kans van die ene die dat doet. Het moet wat esthetisch blijven zoals een onzichtbare dans.

Ferm....

(Ik zal het opschrijven.)

Vlad 16 april 2023 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148251)
Ge moet gewoon zeggen wat ge wilt dat ze horen en ze delen meteen foto's van hun kinderen. Ge moet ze wijsmaken dat ge in panne staat en ze sturen direct 500 euro.
Wake the F up females, 9 op 10 mannen zijn players en zelfs na de eerste en zelfs 5e date deelt ge beter nix persoonlijk.

Heb je misschien ook cijfers waaruit blijkt dat vrouwen meer dan mannen worden opgelicht op het wereld wijde web of verteren je groentjes slecht ? :roll:

CUFI 16 april 2023 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10148291)
Heb je misschien ook cijfers waaruit blijkt dat vrouwen meer dan mannen worden opgelicht op het wereld wijde web of verteren je groentjes slecht ? :roll:

Sorry, maar ik ervaar dat mannen echt wel voorzichtiger zijn met nieuwe contacten terwijl vrouwen meteen van stapel lopen en ge die alles kunt wijsmaken.
Ze moeten daar dringend iets aan doen.

Pandareus 16 april 2023 07:27

Een week geleden zat je hier te vertellen dat de madam eindelijk akkoord is om te trouwen, en nu zit je terug op tinder ?

Karel Martel B 16 april 2023 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10148251)

Eerlijk gezegd is dat vrij triestig, dat ge uw ego moet boosten met te wijzen op mensen die NOG dommer zijn dan U.

Doe eens iets positief met uw tijd, volg een cursus of zo.

CUFI 16 april 2023 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10148312)
Een week geleden zat je hier te vertellen dat de madam eindelijk akkoord is om te trouwen, en nu zit je terug op tinder ?

Laat duidelijk wezen dat ik nooit op Tinder zat of zal zitten.

CUFI 16 april 2023 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10148313)
Eerlijk gezegd is dat vrij triestig, dat ge uw ego moet boosten met te wijzen op mensen die NOG dommer zijn dan U.

Doe eens iets positief met uw tijd, volg een cursus of zo.

Ik ben te lomp om een cursus op te volgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be