![]() |
Finley, ooit gedronken?
Groot nieuws blijkbaar:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230417_95637245 Citaat:
|
Citaat:
Bijgevolg heb ik het nooit gedronken en kan me nu eventjes niet herinneren het ooit te hebben zien staan in de drankcentrale waar ik wel eens kom.... Dat zal met de stijl te maken hebben....... tsja....:? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo speciaal is dat niet ze, gewoon een marketingtruukje om u meer geld uit uw zak te kloppen. Voor zo een trendy drankje he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al 1 keer gedronken , niks bizonders
|
Op een dag drink ik gemiddeld 1,5 liter spuitwater. Gelukkig genoeg kan ik van al die artificiële zoete of sacharine brol blijven. Om te kotsen.
Enfin het is zoals de rayon chips etc dat zijn het soort gangen die ik vermijd of negeer in de supermarkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben meer voor de pure smaak. Dus Whisky zonder ijs. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten er tussen waar men nog lang niet zeker van is of ze wel beter zijn dan de suiker die ze vervangen. Waarschijnlijk anekdotisch maar mijn echtgenote heeft pakweg de helft minder dagen last van migraine sinds ze van Cola Light terug overgestapt is naar gewone Cola. En volgens haar huisdokter is ze niet de enige... Soit, ge eet natuurlijk waar ge u goed bij voelt dus: Laat het smaken!!! ;-) |
Trouwens: die Finley heb ik ooit wel eens geproefd, mijn dochter bracht dat ooit wel mee.
Geen idee meer welke smaak het was maar ik vond dat al bij nog niet zo slecht. Beter dan Cola of Fanta ofzo in ieder geval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be