![]() |
Zelfverklaardee zakenpartner van Donald Trump ....
Er zouden héél wat Belgische (Vlaamse) gedupeerden zijn.
Dit is Rob Jarrett: zelfverklaarde zakenpartner van Trump en CEO van de hotelgroep in Kaapverdië waarin honderden Belgen investeerden Rob Jarrett is de CEO de ontwikkelaar van luxehotels "The Resort Group" in Kaapverdië. Honderden Belgen investeerden in de resorts van de groep. Alleen kregen de Belgen nooit de "gegarandeerde" rendementen die beloofd waren op hun investering. Een luxeresort waarvoor ze betaalden staat al jaren onafgewerkt op een Kaapverdisch strand. Wie is de flamboyante zakenman, die recent nog opdook op de Vlaamse televisie? ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04...-resort-group/ |
Je hebt per ongeluk een foto van Prins Laurent gepost.
Kan je je post even aanpassen aub? |
Toch weer een gevalletje van goedgelovigheid en blinde hebzucht.
gegarandeerde inkomsten in iets dat we nog moeten bouwen, niet tevreden geld kwijt ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap ook niet dat mensen in zo'n verhaaltjes trappen. En toch hebben ze er elke keer zo weer tientallen. Hoe hoger de voorgespiegelde gegarandeerde rendementen, hoe meer 'gedupeerden'. En gedupeerden zet ik tussen aanhalingstekens want eigenlijk hebben ze het zuiver aan zichzelf. |
Citaat:
ja die mannen beginnen maar als ze hun komplete blok verkocht hebben (om minstens X %) Dus wachten , nog wat wachten, nog wat meer wachten, covid, nog wat langer wachten, allee ja uiteindelijk met een paar jaar vertraging is het wel in orde gekomen, ... Maar dat in Kaap Verdie gaan doen, en dan kopen van zo ne gladde sales boy of girl .... Ik stap al de winkel uit als ze mij ne toaster op die manier proberen verlappen laat staan een appartement. |
Citaat:
Maar goed.. ik vraag me even goed af wie de sukkeltjes zijn die investeren in een appartement op een eiland waar niets te beleven valt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik een afkeer van beleggen heb maar nooit in zo'n dingen. Ik hou het wel een ETF en links en rechts een aandeel. Wat trouwens ook fout kan aflopen eh, maar de kans is kleiner als wanneer je je geld aan zo'n figuur als hierboven toevertrouwd om ergens, een halve wereldbol verder, "iets" mee te gaan doen. Ik denk altijd maar zo: als die figuren inderdaad een opbrengst van pakweg 10% (ik zeg maar iets) kunnen garanderen, waarom gaan die dan zelf niet gewoon lenen (pakt dan nog aan 5%) om dat geld in hun belegging te steken? En waarom zouden die net mij uitkiezen als het gaat over massa's geld verdienen? Ikke, een arme arbeider. Terwijl die gasten een hoop volk met een al even grote hoop geld kennen. Neenee, dat is zoals hondestront. Zolang je er rond wandelt is dat geen probleem maar eens je er in trapt... |
Citaat:
|
Citaat:
Een Ponzi, maar met beton als glijmiddel. Voor mij is het simpel, als ge mij vraagt iets te maken, zal ik een voorschot vragen om het ruwe materiaal te bekostigen. Het afgewerkte product zal voldoen aan de afspraak, en als die afspraak goed gemaakt is, voldoen aan mijn eisen, die over het algemeen ver uitstijgen boven die van de klant. (in het algemeen een stuk kiesvee dat er sowieso niks van kent) |
Citaat:
trouwens beleggen dat moet ge doen met geld dat ge kunt missen. ik vraag mij af hoeveel zwarte jiejiepen dat daar verdampt zijn, ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be