![]() |
"We zullen dit niet vergeten en vergeven"
"We zullen dit niet vergeten en vergeven": Rusland kwaad op Verenigde Staten voor weigeren visum aan journalisten
Er zijn dan weer mensen die er van verschieten dat die oude man nog geen gat in zijn hoofd heeft. (ik sprak er in de week nog zo eentje) Of dat een oplossing kan bieden daar heb ik geen idee van. :? |
Recente maneuvertjes in Rusland zelf,waardoor feitelijk "Westerse" journalisten hun werk niet goed meer kunnen doen(sprekende hoofden op een achtergrond met het Kremlin op,vanuit een studio in Moskou,dat is het ongeveer) ,en Russische medewerkers van "Westerse" persbureaus uit hun werk weg geintimideerd worden door de autroriteiten,om het over enkele recente arrestaties op beschuldiging van spionage maar niet te hebben zullen niet geholpen hebben .....
Maar dat telt natuurlijk niet...... Lavrov en zijn delegatie mogen al blij zijn dat ze uberhaupt de VS binnen mogen om in New York in het gebouw van de VN te geraken....De Amerikanen hebben nogal lang gewacht om een visum toe te kennen voor hem en zijn entourage ook.....Maar hij mocht voor deze keer nog binnen om ,straks weer, zoals tijdens de vorige periode dat Rusland de Veiligheidsraad voorzat(ironisch genoeg exact in de periode dat de SMO begon),wat onzin te komen vertellen...... ZIjn (Lavrov's)vrijheid van meningsuiting is gegarandeerd.. 8-) |
Amerikaanse journalist zit in de Russische gevangenis voor zogenaamde spionage. Hij riskeert 20 jaar.
|
De VN zou best verhuizen naar meer neutraal terrein waar het niet gegijzeld wordt door een nationale overheid met visas, zoals in de VS meer dan eens gebeurd is.
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom ge Russische journalisten zou moeten toelaten. Ge weet al op voorhand wat die gaan schrijven ook, dus veel nut heeft dat niet. Je kan dat bezwaarlijk journalisten noemen. Dat zijn gewoon secretaressen die neerpennen wat de bazen dicteren.
Nu kan wel het één en het ander gezegd worden over onze journalisten ook. Maar bij de Russen is het wel totaal belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke regering uit elk land uit de hele wereld moet bestendig toegang hebben tot "De Verenigde Naties". Anders bestaat er geen verenigde naties. Bedenk: misschien dat sommige "echte linkse dus bij uitstek democratische" partijen in Walenland liefst verkozen blokkers zouden weren uit het federaal parlement. Wel, 't is van 't zelfde. Idem dito voor de pvda, vaneigenst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik val even in herhaling: Citaat:
|
Citaat:
|
Moest de UN in Moskou liggen 't zou'allemaal niet zo omslachtig zijn.
Of wat bruine zeep op het balkon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be