![]() |
Blokjes kakken.
De wombat doet dat blijkbaar.
Altijd al een raar beest gevonden maar nu ik weet dat hij blokjes kakt vind ik het helemaal een verdacht creatuur. ![]() Zo, dat lucht op. Wat jullie? Kennen jullie nog van die rare beesten of beesten met rare eigenschappen of (de top!!) rare beesten met rare eigenschappen? |
Citaat:
|
De haring is de enige vis die scheten laat.
|
Lama's, Alpaca's, Guanaco's en Vicuna's spuwen als ze u niet moeten hebben of kwaad zijn.
Wacht... Durven die bleke bruine dat ook niet? |
Zeer bepaalde zoogdieren, namelijk van de menselijke en groene soort, kunnen liegen dat ze zwart zien. Als ze dan betrapt worden, reageren ze zeer raar: ze zien overal spoken, vb. nazi's en seksisten.
|
Citaat:
Meestal als je die ziet lopen, alleen of in groep zijn er altijd wel bij die op gezette plaatsen tegen de grond spuwen. Zou dat aan een teveel van zonnepitten eten liggen? Problemen met de speekselklieren pof is dat ongenoegen uiten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben maar een gewone panda en géén wombat, maar ik begrijp dat sentiment. Ik couilloneer namelijk ook heeel graag mestkevers. 8-) |
Citaat:
Ik ben maar een gewone panda en géén wombat, maar ik begrijp dat sentiment. Ik couilloneer namelijk ook heeel graag mestkevers. 8-) |
Pesten met dubbele berichten, dat is pas pesten. Chinese beer of niet.
|
Citaat:
Ah ja he Whiskey en daar heeft m de Wombat geschapen, weer een misterie onthuld. |
Een gelijkaardig weetje is dat Lieven Scheire er zo in zijne vriezer heeft liggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't gaat over beesten en kak en de west vlaamse boerekes worden wakker.
|
Citaat:
Het IJsboertje blijkt als hoogopgeleide man voor hetzelfde gegeven terug de mist in te gaan. Hij heeft misschien meer tijd nodig om nieuwe zaken aan te leren. Wij zijn blijven behulpzaam: “West-Vlaamse boertjes”. Hoogachtend |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be