![]() |
Bart De Wever is de slechtste burgemeester die Antwerpen ooit heeft gekend.
Citaat:
Filip Dewinter lijkt mij een uitstekende keuze. |
Of Dewinter beter gaat zijn laat ik in het midden. Dit echter is maar al te waar:
De tijd dat het Vlaams Belang de nieuwe N-VA wilde worden, is al lang opgevolgd door de tijd waarin de N-VA het Vlaams Belang wil worden. ‘War on woke’. Please. De Wever zit met zijn woke discours extreemrechts (het origineel dus) te kopiëren. Loopt altijd faliekant af (cfr Marrakech). Edit…Los van dat: van mij mag De Wever het in Antwerpen eens proberen met het VB. De stemmen zijn er. :twisted: |
Citaat:
Hij gaat het toch niet WEER doen hee ? Niet wéér gaan vluchten ? Op de duur begint dat een vast patroon te worden... |
Moet men de N-VA en BDW gaan afschilderen als "persona non grata?"
Ik heb al een tijdje de duistere gedachte dat er in 2024 van de N-VA niet veel meer gaat overschieten of zij zullen toch een heel andere koers moeten varen. Ik gebruikte op het eind van de vorige zin het woord "varen" omdat de laatste tijden alles met bootjes te maken heeft. :roll: |
Citaat:
Uw God is ook gevlucht....zucht man :roll: Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het boek aan het lezen( maar ja, te weinig tijd) Ik heb begrepen dat door "woke" het standbeeld van Voltaire is weg genomen. Jij als 'Belg' mag zelf geld terug geven aan Le Congo. Ik doe niet mee. |
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leopol...an_Belgi%C3%AB |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan het artikel niet lezen (betaalmuur). |
We beginnen met bdw als slechtste burgemeester en in #6 zitten we in Congo. On topic blijven is een kunst.
Ja, bdw is een oen als burgemeester van Antwerpen. |
Of BDW de slechtse burgemeester ooit is, zullen we in 2024 te weten komen hé.
In 2018 waren de Antwerpse burgers na 6 jaar BDW beleid toch nog redelijk tevreden. Het resultaat was ietsje minder als in 2012 maar hij kreeg toch nog 36% van de kiezers achter zich. |
Citaat:
De Morgen, Knack : veel woorden moet men daaraan niet verkwisten. Het komt er enkel op aan : het is allemaal de schuld van de N-VA en BDW !! Feit is wel dat langzaam daar een zekere orkestratie in erkenbaar wordt. |
Citaat:
|
Ze zijn precies al het decennialange wanbeleid van de sossen in Antwerpen vergeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met bepaalde van zijn standpunten akkoord gaan is iets anders. Ik denk dat het geen gemakkelijke taak is in tegenwoordige tijden om burgervader te zijn. Ik heb er op huidig ogenblik geen idee van op wie ik zou stemmen. 8O |
Citaat:
Tja, Knack is wel uitgerekend een model van linkse vooringenomenheid. Ik weet waarover ik praat want Knack valt hier elke werk in onze bus. Ik zou aan dat abonnement reeds lang een eind gemaakt hebben, maar ja…, mijn vrouw leest er graag in. En aangezien ik hier thuis geen discussie wil ontketenen over de gelijkberechtiging van de vrouw lijkt het mij niet aangewezen om de opportuniteit van dat abonnement in vraag te stellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be