![]() |
wat zal je nalaten?
- een woning
- geld - andere bezittingen - niets (?) - alles voor de overheid -... Ik vroeg het me eens af. |
enkele computers
|
Alles aan mijn vrouwke. Behalve als ze eerst gaat. Dan maakt het me eigenlijk niet uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gooi je die er gewoon uit ben vernietigen maar... ![]() Schenkingen voor men naar de eeuwige jachtvelden vertrekt? Notaris raadplegen? Kinderen (als u die hebt en er op goede voet met staat) voor u van 'plan' bent te sterven al wat te geven of te laten kiezen wat u weg wil???? |
Citaat:
Dat zou moeten gebeuren bij de fiscus ! |
een kleine
|
een alles vernietigend atoomwapen.
als ik niet alle dagen 4 8 15 16 23 42 intyp, dan is het van dat. Je kan dus maar hopen dat ik nog lang leef, of dat die Apple 2 het nog even uithoud. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel te veel
|
Citaat:
Als je kinderen hebt, doe je er goed aan al een deel weg te geven aan die kinderen terwijl het nog kan. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan het natuurlijk alvast op een wenen zetten dat de meeste mensen dat niet willen. Het lijkt mij ook serieus van de pot gerukt te zijn dat alles waar uw grootouders, ouders en uzelf voor gewerkt hebben zomaar afgepakt zou kunnen worden door de staat. Oei, is dat nu al zo niet? :roll: In deze barre tijden lijkt het mij het best om zo weinig mogelijk na te laten of totaal niets zodat er geen anderen die er totaal geen recht op hebben geen gebruik laat staan misbruik kunnen van maken. Zoals ik eerder schreef kan men, indien men kinderen heeft, een deel al uitdelen/schenken? Of zij er gelukkig met zullen zijn dat is weer een andere vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huis, appartement, 2 stukken grond en nog wat pensioenfonds en levensverzekeringtoestanden. Geld op zicht en spaarrekeningen heb ik amper.
|
Citaat:
|
Aandelen en wat grond...
|
Een huis en acht garage-boxen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be