![]() |
Spelfouten die je best niet maakt in je CV.
Ik las onlangs een artikel over spelfouten in je CV
Vanaf twee spelfouten maak je bijna geen kans om op gesprek te mogen gaan voor een sollicitatie.
De klassieker: Heeft u geen werk voor mij? |
heb in totaal 1234 keer mn cv per mail verstuurd , nooit stond daar een fout in
|
Cheagte,
Mein naam is NieuwNoors. Ik spreek en sreif éél goet Neederlans, Franz en ook hep ik goete kenis van de Enchelse taal. Ik ben opregt geintreseert in u vakatuur. Graach sou ik op solizitaiechesprek koomen. |
Citaat:
Van een A niveau verwachten we een correct cv. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hep srik nuu ....:cry: |
Citaat:
Een goed opgesteld levensloopbericht is één zonder vreemde woorden of woorden van vreemde afkomst. Jammer genoeg, blijken de omhooggevallen "fokschapen" hierin niet te slagen. Met Waalse groeten |
Dr Phil zit hier mee te posten!
|
Bij deze solicideer ik voor de funkty van vijlighijdsadvizeur.
|
Citaat:
Opeleik wort je huitchenoodicht. Ou mij op de hoochte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Centrale Verwarming?
Dat is al jaaaaaren nergens meer voor nodig. Er wordt "een gesprek" gevoerd met een consulent(e) bij een Interimbureau,of in geval een wat hoger staande functie bij de poepchicque versie van het interimbureau,namelijk een "Advies,Selectie- en Recruteringsbureau"... Als het daar lukt,dan,eventueel, kan U uitgezonden worden met de hoop op een contract "onbepaald" na enkele maanden. Ook bij mijn werkgever beginnen meer en meer kompleet niet Nederlandstaligen binnen te sijpelen,zeker op de werkvloer....geen van hen zal een centrale verwarmingsdokument hebben moeten voorleggen.....misschien wel een verblijfsdocument.... Een Centrale Verwarmingsdocument is misschien nuttig voor Uw eigen archieven,als U al wat dingen gedaan hebt en het wel eens zou durven vergeten......:-P |
Citaat:
|
Altijd uw uitgaven bij uw sollicitatiebrief steken.
Ticketjes van den Delhaize, uwen Otto, pacht, electriek, enz... Met als slotzin, geachte is uw loon lager dan mijn uitgaven, gelieven het dan zelf te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be