![]() |
De paus wil de EU herbevolken?
Paus Franciscus wil Europa herbevolken met migranten
Naar alle waarschijnlijkheid volgt hij het nieuws niet echt. Het herbevolken met migranten lijkt niet de beste optie te zijn. Bepaalde boodschappen op het Internet brengen het dan weer heel anders in beeld en het is niet zover uit de buurt, bij onze noordenburen zelfs. Een filmpje doet de ronde op het net over 10 negers die in Amsterdam een blanke man verrot schoppen. Of er een voorgeschiedenis geweest is, geen idee van en dan valt wat men ziet nog steeds zwaar te veroordelen...:? |
De paus zal pas snappen dat er iets mis is als horden wilden hem uit zijn vaticaan komen halen.
|
Citaat:
Of dat een goede denkpiste is?¿ :? p.s. Een raar vergelijk dan maar: Toen Nicolae Ceau?escu en zijn vrouw voor het vuurpeleton verschenen wist hij voordien op het proces nog te zeggen: "En dan zal u met de miserie zitten!!!" Had hij gelijk want wij zitten met de miserie op huidig ogenblik????? |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor die bloemen???? |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Volgens sommigen had die regel beter geweest: Bol het af en blijf in uw eigen land!" :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de witte muizen jaloers zijn op die hun ![]() Dat kweekgedrag heeft een reden, wereld overspoelen? |
Citaat:
In Den Hemel, "Het kroelt hier van de vrouwen, er zijn oek mannen veur de ..." Dus van die sjakoskesdragende bontkraagmaroefnonnekes met moustaske zullen er ook wel zijn. |
Citaat:
Vandaar dat er met de geschiedschrijving van ons heer zijn daden hier en daar iets mis is gelopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch liever een meer objectieve informatiebron. |
Citaat:
Na zijn uitlatingen en bepaalde acties denk ik dat er een hele hoop mensen zijn die niet meer zo pauselijk gezind zullen zijn. :| |
Gevonden op het net...Maffiahandel rond rooms vuilnis, 12-05-2023
p.s. In een ver verleden is er eens een boek verschenen "De Paus en de Maffia" Ik heb mij laten vertellen dat men dit boek met de Politie uit de boekhandels gaan halen is, wegens verboden bepaalde zaken en namen die er instonden of er in beschreven waren. |
Citaat:
En dan zwijgen we nog stillekes over de hand en spandiensten van Nazi smokkel service naar zuid amerika. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be