![]() |
Nederland ontmaskert woke gezever - racistenprijs voor De Wever ???
https://www.demorgen.be/snelnieuws/b...baar~b23229f8/
Citaat:
en houdt hem daar maar in Nederland Bij ons is hij perfect misbaar. Dat bewijst hij zelf door nooit in het Vlaamse Parlement, waarin hij verkozen is, op te dagen Daar heeft toch niemand een andere mening over neem ik aan ? |
Al goed dat Willem de baas niet is.
|
Citaat:
Ik wil dat rechts rakkertje nu eens een prijs gunnen En nu is het weer niet goed ? |
Bravo, de Anti-Makakken, Antivax en Eurofobieprijs voor Bart De Wever!
Welverdiend. |
Citaat:
U vindt zichzelf blijkbaar geweldig. Welnu, u zou ik op dit forum zeker niet missen. |
Citaat:
Uw zeer gefundeerde tegenargumentatie had ik even uit het oog verloren Door reacties als de uwe wordt bewezen dat bijdragen als de mijne meer dan noodzakelijk zijn ombdit forum niet alleen pluralistisch te houden, maar ook telkenmale met de realistische waarheid te confronteren Bedankt voor uw reactie, ik zou u wel missen op dit forum Ik hoef geen veilige ruimte waar ik afgesloten ben van kritische meningen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef soms zelfs kritiek op mijn eigen partij, iets wat ik hier nog niemand anders zag doen. Er zijn er die hier alleen zijn om het forum naar de kloten van Schoof te helpen. |
Citaat:
|
Deze draad wrijft het er nog eens extra in dat het geen toeval was dat Pim Fortuyn door links tuig werd vermoord.
|
Citaat:
Mits sterke motivatie zou hem dat centrumnrechtse stemmen kunnen opleveren Maar ik vrees dat hij gaat blijven proberen het zwakje doorslagje van het VB te zijn. Laat hem doen Het heeft Vlaanderen al een hartverwarmende -8 opgeleverd En de peilingen blijven hoopvol |
Citaat:
In ieder geval: ik denkt dat hij toch wel zal hopen dat hij niet wint. De ‘racist van het jaar’ is een prijs die je best niet wint |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele van de N-VA'ers is blijkbaar fier dat de racistische woke-zever van hun voorzitter in de running is om tot racistiscg gezwets van het jaar te worden verheven. Ik snap dat niet. Ofwel sta ja achter de partijstandpunten en ben je fier. Ofwel keer je je ervan af omdat je inziet wat dat woke-gezwets eigenlijk is. Maar je schamen en boos worden ? Dat is gewoon lachwekkend. |
De Wever in het buitenland ?
Wat is me dat nu ?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be