![]() |
Ford verliest per BEV nog altijd 55.000 Euro.
De EV-production hell van Ford is nog altijd bezig, en zal nog enkele jaren duren.
Door de miljarden investeringen rekende Carscoops een verlies uit van $ 58.333 per verkochte BEV verleden kwartaal. Gewoon te vinden in het kwartaalrapport. Maar door de winsten op hun veel verkochte ICE valt dat niet zo op. Citaat:
Citaat:
|
Dan doet Ford het echt wel fout. Althans, als we uw prima uitgezochte berichten mogen geloven.
EV's hebben geen plofmotor, geen benzinetank, geen snel slijtende onderdelen en zijn op alle vlakken gemakkelijker te bouwen en superieur aan vergelijkbare ICE voertuigen. En spijtig dat Ford niet de perfecte en goedkope Tesla aandrijflijnen koopt. |
|
Citaat:
https://media.ford.com/content/fordm...l-results.html Die directe link van Ford had ik toevallig gevonden via deze serieuze Nederlandstalige link, die de details leesbaar samenvatten: Citaat:
![]() Ik zie dat @mambo alweer fake nieuws te melden heeft, lol. Citaat:
Citaat:
|
Voor degenen die niet tussen de lijnen kunnen lezen: het gaat over de Mustang Mach-E.
Dat is een gedrocht dat niemand wil en zeker Mustang liefhebbers niet. Hetzelfde met de geplande elektrische Dodge RAM. Welke Trumpaanbiddende hillbillie wil er met een elektrischr RAM rijden? :rofl: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De huidige lucratieve markt voor elektrische auto’s is: 1. Luxepersonenwagens. 2. Salariswagens |
Citaat:
Toyota verkocht totnutoe 2022 en 2023 alvast meer E-bestelwagens (Proace) dan E-personenwagens (BZ4X), zelfs in Europa Citaat:
https://eu.usatoday.com/story/money/...unsberg%20said. |
Citaat:
Ze hadden met hun mild-hybid Prius nochtans een pioneerspositie maar ze zijn daar blijven steken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ford f 150 is een EV ramp.
|
Ik zou graag eens de gross margin willen zien van die modellen.
|
Citaat:
Het is niet abnormaal in dit segment dat de cijfers aan de lage kant zitten, maar Ford ligt er blijkbaar niet wakker van, ergo, de cijfers zijn beter dan verwacht. |
Citaat:
Ergens zijn die auto constructeurs gaan zweven en zijn ze vergeten voor wie ze auto's bouwen. Inderdaad hilbilies die een spierballenauto willen, gaan geen electrische naaimachine kopen. Idem gasten die ne RAM kopen om paardentrailers te slepen en met veel geronk van motoren en geen laadpunt in de volgende 5 dorpen op 200 km afstand hout gaan hakken en dooie reeen en beren uit nen bos gaan sleuren. Hun publiek voor kleine auto's en groene jongens , X en , en vrouwspersonen van het vrouwelijk geslacht. kopen geen Mustang laat staan een Dodge RAM. Maak voor die mensen iets nieuw, kom met iets nieuw af . Een groene stadsauto / people carier of zo iets Berlingo of Partner achtig, waar ge als natuurpunter ook uw kettingzaag om sparrebossen uit te gaan doen in kwijt kunt. |
Citaat:
allee ja , wat die mensen daar met meegemaakt hebben, |
Citaat:
Toyota is dan ook onderzoek gaan doen naar waterstof, en ik weet het waterstof produceren is duur en inefficient Maar het is nog altijd de beste oplossing qua autonomie en herladen dan full electric rijden. Je moet die groene waterstof trouwens zien als een bijproduct van de productie van groene stroom, die op dat moment beschikbaar is maar niet wordt afgenomen. Maar het syndroom van de Hindenburg blijft parten spelen he,... Een 90 jaar oude vliegende sigaar met katoenen gas zakken en een romp geschillderd met brandbare verf opgeladen met statische electriciteit en een kletsnatte manilla kabel vergelijken met hypermoderne citerns met allerhande beveiligingen op. |
Citaat:
https://www.autogids.be/autonieuws/v...zoek-2019.html Echt niet handig als je daar stond te tanken, of te wachten om bij tanken. ;-) Citaat:
Naar analogie dat electrische wagens dat wel al vele jaren doen. In Noorwegen was dat in de beginjaren van EV de enige mogelijkheid, voldoende openbare laadpunten kwamen wat later. En snelladen konden de EVs toen sowieso niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be