Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Helden van het internet. Wat is uw mening? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=268893)

Dadeemelee 8 mei 2023 23:02

Helden van het internet. Wat is uw mening?

Helden van het internet

Persoonlijk vind ik het de nagel op de kop. Racisme, homofobie, gewoon het extreemrechtse gelul napraten.

nabat54 8 mei 2023 23:16

Poetin die de Ukrain gaat "zuiveren" van de nazi ? Goed bezig man ! Een hele stad plat bombarderen.

ViveLaBelgique 9 mei 2023 08:11

Een typerend gedrag van keyboard warriors is internetenquêtes lanceren en als eerste er zelf aan deelnemen.

patrickve 9 mei 2023 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160400)
Helden van het internet

Persoonlijk vind ik het de nagel op de kop. Racisme, homofobie, gewoon het extreemrechtse gelul napraten.

Ik zie daar niks. Waarover gaat het ?

Dadeemelee 9 mei 2023 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10160531)
Ik zie daar niks. Waarover gaat het ?

? De ganse aflevering is er te bekijken.

patrickve 9 mei 2023 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160544)
? De ganse aflevering is er te bekijken.

Ah, ik bedoelde, een tekst. Ik ga geen TV kijken he :-)

Dadeemelee 9 mei 2023 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10160547)
Ah, ik bedoelde, een tekst. Ik ga geen TV kijken he :-)

Dan is het moeilijk om over een TV uitzending te discussiëren. :|

Zipper 9 mei 2023 10:08

Heb daar allemaal geen last van wegens geen Twitter-, geen Facebook-, geen Instagram-, geen Tiktok account.

Herr Flick 9 mei 2023 10:16

Gewoon dus uit winstbejag een reality gedrocht op poten zetten om te kunnen tonen hoe goed ze wel deugen.

En welke homofobe dingens gaan ze tonen denk je, ? Pier de Vloams Blokker met Dr Martins aan en een geschoren kopeke die het over strandjeanetten heeft.

Of Achmed en Garcim die die avond hun derde homo in het park gelokt hebben om hem af te persen en vervolgens in mekaar te trappen...

ik vraag het me af, de internethelden helden ?

Skobelev 9 mei 2023 10:24

Is dat allemaal geen opgezet stukje toneel?
Wie geeft er nu zijn toestemming om op tv te komen als je weet dat je tegen heilige huisjes aan het sjotten bent?

fox 9 mei 2023 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160400)
Helden van het internet

Wel benieuwd of Abdul Azim Azad nu vervolgd zal worden voor zijn online haat en bedreigingen tegenover Sammy Mahdi. Of is het dat niet wat je bedoelt met racisme en extreem rechts gelul?

Dadeemelee 9 mei 2023 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10160573)
Wel benieuwd of Abdul Azim Azad nu vervolgd zal worden voor zijn online haat en bedreigingen tegenover Sammy Mahdi. Of is het dat niet wat je bedoelt met racisme en extreem rechts gelul?

Zo zie je maar, zelfs onze gekleurde medemens is niet vrij van ongenuanceerde haatpraat.

Herr Flick 9 mei 2023 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160576)
Zo zie je maar, zelfs onze gekleurde medemens is niet vrij van ongenuanceerde haatpraat.

tuurlijk niet , ! Racist ! ;-)

fox 9 mei 2023 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160576)

Vindt u het dan niet bijzonder dat alleen mensen die memes in een besloten groep posten voor de rechter gebracht worden en niet zo een sujetten die openbaar oproepen tot geweld en haat?

Zipper 9 mei 2023 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10160581)
Vindt u het dan niet bijzonder dat alleen mensen die memes in een besloten groep posten voor de rechter gebracht worden en niet zo een sujetten die openbaar oproepen tot geweld en haat?

Straks afluister-apparatuur bij u thuis, om te controleren of ge geen aangebrande moppen vertelt aan uw vrouw. En Dada gaat dat nog ok vinden ook.

Dadeemelee 9 mei 2023 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10160581)

Er worden regelmatig mensen die niet in een besloten groep posten vervolgd voor dergelijke feiten.

fox 9 mei 2023 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160586)
Er worden regelmatig mensen die niet in een besloten groep posten vervolgd voor dergelijke feiten.

Waarom deze dan niet? Niet van de juiste signatuur misschien?

fox 9 mei 2023 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10160584)
Straks afluister-apparatuur bij u thuis, om te controleren of ge geen aangebrande moppen vertelt aan uw vrouw. En Dada gaat dat nog ok vinden ook.

De geneugtes van het liberalisme van Panda en co. Besloten groepen onder controle van de staat.

Dadeemelee 9 mei 2023 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10160589)
Waarom deze dan niet? Niet van de juiste signatuur misschien?

Het staat u vrij om hem aan te klagen.

fox 9 mei 2023 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10160594)
Het staat u vrij om hem aan te klagen.

Niet de juiste signatuur dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be