![]() |
Poolse premier spreekt zich uit voor doodstraf
Poolse premier spreekt zich uit voor doodstraf
Kan men hem ongelijk geven? Het is zoals mijn onderschrift blokletterde: Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder meer gelijk.
|
heeft de Poolse regeringsleider Mateusz Morawiecki opgeroepen om de doodstraf weer in te voeren voor bijzonder wrede misdaden.
Ik heb al herhaalde malen geschreven op dit forum, dat ik ook van dat gedacht ben. |
Komt niets van in huis. Dient enkel voor het achterlijk alcoholische pools saucissenvolk wat na te praten. Zijn partij heeft al jaren de tijd gehad om de doodstraf terug in te voeren. Niet dus.
|
Citaat:
Ik ben in ieder geval VOOR. We beginnen met globalisten, valsemunters, media-leugenaars en -manipulators, en last but no means least, vaxcisten. |
Blijkt dat de doodstraf potentiële criminelen niet afschrikt.
Euthanasie zou aantrekkelijker kunnen zijn dan een levenslange gevangenisstraf. |
Citaat:
|
![]() Zoiets als het galgenveld? De opgehangen lijken laten hangen ter afschrikking. Beetje barbaars, neen. "Okay, de vogelverschrikker werkt niet meer dacht de boer. Dan pak ik mijn jachtgeweer om die vogels en dat ander ongedierte weg te jagen. En uiteindelijk het beste middel; wat vergif." Neen, mensen zijn geen ongedierte. :-D Maar als er een bepaalde plaag of pest is van een bepaalde misdaad zouden er mensen wel eens een ijskoude berekening kunnen gaan maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor hele zware feiten zou het zonder meer toegelaten moeten zijn. (kindermoord, serieverkrachters, seriemoordenaars, moordenaars die uitzonderlijk bruut te werk zijn gegaan etc... )
Niet gewoon een spuitje geven, Nee publieke executie eventueel met life stream. Dat ze het sujet in kwestie zien spartelen als me aan zijn draadje hangt te bungelen. En dan mag het geen andere gekken tegen houden, het geeft wel genoegdoening voor het volk. |
Citaat:
|
Ik ben absoluut tegen de doodstraf opgelegd door een rechter of zo. Het maakt de kloof tussen wat geprivilegieerden mogen, en de normale mens, nog veel groter.
Ik ben in tegendeel voor het recht op moord DOOR IEDEREEN en niet door een select clubje geprivilegieerden. |
Citaat:
Ik beschouw andere levende wezens zoals files op mijn harde schijf: als de aanwezigheid van die files storend is, dan wis ik die, maar ik ga mij niet druk maken om die files "een slecht moment" willen te bezorgen. |
Citaat:
Ik denk hierbij in de eerste plaats aan een aantal door 'experts' waargenomen 'fobieën' die nu nog 'gewoon' leiden tot 'maatschappelijke uitsluiting' ('cancelling'). |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Trouwens de galg, soms kregen ze een ongecontroleerde erectie of er kwam ontlasting aan te pas. Dat werd aangepast met een valluik zodat je nek gelijk breekt. Soms bungelden die daar veel te lang. Bespaar me die gore details. De verhalen over een slachthuis. Een elektrische stoot van zoveel Volt; dat is humaan. En dan zo'n soort slagpen op hun kop. Snel en schoon; een soldatendood? De zwakke magen moeten maar wegkijken. |
"Ja knikkers" creëer je dan. Met zo'n tirannenfiguur.
Maar dat zijn maar de bezwaren en klaagzangen van zachte vrouwenharten. Geef me zijn hoofd! Beul, doe je werk. :roll: En 5 tot 10 jaar later heeft er al iemand wraak genomen en is er weer een andere keizer op te troon. Wat vergif, wat backstabbing, wat wraak. :-D |
Citaat:
Vrome moslims hebben eveneens de plicht afvalligen en ketters te kelen en dit ten einde het geloof zuiver te houden. (Sjariah-wetgeving) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be