![]() |
Slechts 3 procent werkende asielzoekers betaalt bijdrage aan opvangcentrum
Werk en betaal maar domme Vlaming. :twisted:
Citaat:
|
De rekenkunde van het VB bereikt ongekende pieken. Vooral in het vakgebied imaginaire getallen. :lol:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daar staat gewoon in dat men daar eigenlijk niks over weet. En dat kan uiteraard beter. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dus, slechts drie procent van werkende asielzoekers betaalt de verplichte bijdrage.
De werkgever van de asielzoeker zou de bijdrage rechtstreeks kunnen overmaken aan het asielcentrum. Desnoods enkel bij wanbetaling, zoals bij een akte van loonafstand. |
Citaat:
|
Asielzoekers hoeven dus hun dak boven het hoofd niet te betalen, zelfs niet als ze werken. Gratis woonst.
Waarom moet dan de bejaarde autochtoon, die nog steeds belastingen betaalt op zn pensioen, wel nog betalen voor het dak boven zn hoofd en in het rusthuis? Betalen voor eigen woonst en ook nog moeten betalen voor de woonst van vreemd gespuis dat gratis woont. :roll: Discriminatie en eigen volk laatst. |
Ik vraag me af waar op die "arbeidsmarkt" die asielzoekers zogezegd arbeiten.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik moet het één en ander toch tegenspreken.
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit als asielzoekers in collectieve opvang zitten. Hier wordt rekening gehouden met het inkomen dat een asielzoeker krijgt bij bij het uitoefenen van een job. In de eerste plaats is er de RSZ die een graantje meepikt en daarna wordt het het inkomen in rekening gebracht bij de berekening van het leefloon. Er is wel een SPI vrijstelling voorzien van 250 euro, zodat werken gaan ook wel loont. |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be