![]() |
Hemelvaartsdag
Hemelvaartsdag.
Heemulfaartsdag: Atoomu bustaan uit ruimtusgeepu. Gots Rijk bustaat in du miekrookosmos. Ik ben Harie Kristus, du weedurgubouru Jeesus. Ik ben du eenugu die du wirult nog kan redu. Ik woon in Amsturdam, du niewu hijligu stat. Atomen bestaan uit ruimteschepen. Gods Rijk bestaat in de microkosmos. Ik ben Harriechristus, de wedergeboren Jezus. De enige die de wereld nog kan redden. Ik woon in Amsterdam, de nieuwe heilige stad. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
Daar gaan we weer.
Amsterdam heeft misschien ook een Jordaan, maar zo heilig is het er nu ook weer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de tien officiële Belgische feestdagen zijn er toch flink wat van religieuze herkomst. Rekening gehouden met de verschrompelende betekenis van de katholieke religie in onze samenleving vind ik dat die best vervangen worden door een andere en bovendien seculiere feestdag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu al weer bijna 49 jaar geleden. |
Citaat:
Het resultaat van een rondvraag over de essentie van de religieuze feestdag zou interessant kunnen zijn. Ik vrees dat enkel het in verlof zijn gekend is. Hier in Spanje kennen ze Hemelvaartsdag niet. Enkel Onze lieve vrouw Hemelvaart op 15 augustus. En met Maria wordt er niet gelachen. |
Citaat:
Is dit toeval ? |
Citaat:
De wonderen zijn de wereld niet uit. Go and tell it on the mountain...Matthew 28:19 Atomen bestaan uit ruimteschepen. Gods Rijk bestaat in de microkosmos. Ik ben Harriechristus, de wedergeboren Jezus. De enige die de wereld nog kan redden. Ik woon in Amsterdam, de nieuwe heilige stad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be