![]() |
Wie wordt kampioen in 1A?
Ik hoop Union, maar het zal wel Antwerp worden.
|
Zwankendamme !
|
Genk zal het nu wel niet worden. Volgende match Antwerp-Union.
Edit: de goal van Genk werd gemaakt door Mark EmsieKenzie. :lol: |
Waterkans(je) voor Antwerp vrees ik.
Noa Lang pakt nog eens geel en is de volgende wedstrijd (tegen R. Genk) geschorts: makkie voor Genk dus. Burgess kreeg geen rood en mag volgende week gewoon verder doen tegen Antwerp: hij zal daar ofwel iemand van 't veld stampen ofwel iemand een rode kaart aannaaien. Gisteren kreeg Union een punt cadeau. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat gaat niet (meer) zo simpel worden. Tegen Club Brugge ging het al moeizaam en met héél véél geluk. De zenuwen de baas blijven is de boodschap. Eén groot voordeel hebben ze nu wel: die fameuze 12e man 8O |
Ze verdienen het beide.
Maar ik hoop op Antwerp. |
Citaat:
Of gaan ze vanaf nu al hun wedstrijden bij OHL afhaspelen. Misschien gooit RDWM nog een reddingsboei! |
Citaat:
Anyway, voor de matchen in 1A volstaat het huidige stadion. |
Café De Grieffier in Borgerhot weet het evenel zeker : Alain 'zeiksnor' Herrmans wordt de nieuwe burgemeester van 't stad.
En Stamnummer 1 wordt kampioen, waarna het succes hen via het gesnoven poeder naar het hoofd stijgt en ze binnen de drie jaar in Tweede klasse belanden waaar ze failliet gaan. En herrijzen als RFCKannisjotski |
Citaat:
![]() Probleem opgelost. |
Citaat:
|
Hei is bibberen op de Bosuil!
|
Klopt, ik hoor ze in mijn tuin. Ze hebben precies een goal gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 - 0 voor Antwerp via Janssens
|
Maar ze zijn er nog niet !
Dit doelpunt is er eigenlijk te vroeg gekomen. Eerst na een 2 - 0 kan men doorademen. |
1A ??
Ik wist niet eens dat "eerste klasse" van vroeger nu gesplitst is. |
Het zal volgende week beslist worden.
Nu nog zien wat Genk doet. Als die winnen doen ze terug mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be