![]() |
Premier schoffeert coalitiepartner Groenen
Verkiezingsmodus. Terwijl er nog meer dan een jaar te gaan is.
Eigenlijk aapt hij Zuhal na. (wat inhoudelijk correct is natuurlijk) Denkt hij zo de groenen te overtuigen om in een vivaldi II te stappen? Ach waarom niet? Die groenen zijn nog zo verkikkerd op de macht. De macht om anderen te ringeloren met allerhande verboden, en diverse taksen. titel: De Croo passeert groenen met pleidooi om natuurherstelwet in koelkast te stoppen https://www.standaard.be/cnt/dmf20230523_95705221 Citaat:
|
Decroo blijft maar mensen die loyaal zijn onder de bus gooien om zijn laffe vel te redden. Dat dergelijk krapuul onze premier is, blijft moeilijk te vatten. Een domme, laffe, leugenaar. Het volk krijgt wat het verdient zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wees juist op de onenigheid binnen de Vivaldi troep. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Je komt nu echt als wanhopig over. Net zoals bij Panda kun je dat merken aan het aantal memes dat je gebruikt. |
We hebben ondertussen al vanalles gezien. Vandaag was een goede dag
1. Een post van een NVA’er in Binnenland die gaat over samenspannen tussen Vooruit en De Croo tegen Demir in een Terzake uitzending. 2. Een beetje later in datzelfde Binnenland een post van een NVA’er over diezelfde Terzake uitzending over samenspannen tussen Demir en De Croo tegen Vooruit. De debatfiches waren blijkbaar onduidelijk. :rofl: |
Citaat:
Ten eerste: N-VA'er? Ik heb bij de vorige verkiezingen enkel N-VA gestemd voor Europa, voor de rest heb ik VB gestemd, behalve gemeentelijk, waar ze niet opkwamen. Ten tweede heb ik nooit gezegd dat Vooruit en Decroo samenspanden. Heb je iets verkeerds gegeten of zo? Citaat:
Gewone kiezers hebben die niet, die denken voor zichzelf. Ik snap dat dat een onbekende ervaring is voor slippendragers. |
Citaat:
Bij nadere beschouwing lijkt mij dat 'gebruik van memes' het digitale/internet- equivalent te zijn van het 'luidop brullen en met de armen zwaaien' dat véél primaten-soorten aanwenden ter expressie van emoties, afbakening van het territorium of bepaling van de hiërarchie binnen de groep. In een (poging tot) 'zo beschaafd mogelijke discussie op een politiek forum' zijn zo'n dingen, net als 'debatfiches', 'klassieke' drogredenen of scheldpartijen, simpelweg 'toxisch'. In "Koetjes & Kalfjes" komen ze wél goed van pas. Daar gelden normaal gezien andere regels. |
Het is duidelijk dat onze dernier op zoek is naar stemmekes om het tij te doen keren. En dus den boel in Europa wil blokeren, ...
|
Voor wie inhoudelijk over de nieuwe Natuurherstelwet wil discussieren. Ik heb een draad gemaakt in het correcte subforum:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=269042 Maar zit hier gerust verder nog wat politieke tegenstrevers uit te schelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Of had je dat niet door? |
Wat voor nut heeft het om nog extra wetten, verplichtingen en restricties op te leggen aan een bevolking waarvan nu al een groot deel het hoofd maar net boven water kan houden?
Fuck Timmerzwans en fuck Europa. |
Het is wel een feit dat we, zeker in het druk bevolkte Vlaanderen, een recuperatie-beweging moeten maken ten voordele van de natuur.
Maar dan zal niet anders gaan, dan in harmonie met de persoonlijke welvaart van lage en middenklasse. Het echte probleem durven politici niet onder ogen zien. Ze durven het niet te benoemen: overbevolking. Ze durven geen stop zetten op de immigratie, en ze durven geen beleid voeren waarbij het aantal kinderen per v/m boven de twee, niet aangemoedigd meer wordt door riante kinderbijslag en belastingsvermindering. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
We weten nu waarom crooke ineens in aktie schiet, ...
Er is een vergadering geweest met Vlaams Ardense /Oostvlaamse burgervaders en voor die millieuwetten moet dus een deeltje van Vlaanderen ontdaan worden van gebouwen en dus ook mensen, ... Brakel en omgeving dreigt zo goed als van de kaart geveegd te worden,... Toen is er ergens in de gigantische holle ruimte van onzen Alex zijn brein een kaarsje beginnen flikkeren... Eerlijk gezegd, de dag dat ze mij omwille van wat groen uit mijn huis willen komen zetten is mij dat een burger oorlog waard. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be