![]() |
De nieuwe Kitir ? - Neem dan N-VA in het vizier
https://www.politico.eu/article/hara...eu-parliament/
Citaat:
Zou De Wever die madam ook niet wat op rust sturen ? |
![]() Is Assita Kanko slachtoffer van discriminatie ? |
Citaat:
|
Citaat:
Bizar, een negerin KAN toch niet discrimineren? Discriminatie werkt toch maar in 1 richting? 'k Dacht dat Kanko een van de enige was die boven die hetze stond... |
Citaat:
|
Wie zei nu weer " macht corrumpeert"?
|
Ze was te veeleisend voor haar medewerkers?
Rustig afwachten op de resultaten van het onderzoek. |
Citaat:
Maar de eerste bewoordingen zijn ongeveer equivalent met wat er over het kabinet Kitir werd gezegd https://www.hln.be/binnenland/assita...tuur~a13f15a4/ Citaat:
In elke geval zal het niet bijdragen om de geloofwaardigheid van de N-VA terug te winnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Telkens als ik zo met van die rare types in aanraking kwam was dat een van de symptomen, gillen, kreisen, onder druk zetten, chanteren, om hun eigen onkunde te camoufleren, het dan nog steken op de mensen die er wel iets van kenden. Tot die hun schup af kuisten of de heer of vrouwschappen in kwestie, op sluwe wijze naar de kapblok begeleiden.... |
|
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat is enkel voor linkse partijen, zeker?
|
Citaat:
En wie op 4 jaar tijd, 13 persoonlijke medewerkers versleten heeft….waar rook is, is vuur. |
Citaat:
Als het klopt is het erg, maar ik ga haar niet zomaar veroordelen zonder te weten of het wel echt zo is. En van Kitir, die heeft zelf haar ontslag gegeven, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
naaaah.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontkenning doet wel wat van de noblesse af ParlTrack, de transparantie-site van de EU list de medewerkers op. 13 ! En blijkbaar worden er een aantal niet eens opgenomen in die lijst ! Kitir bis, zoveel lijkt mij duidelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be