![]() |
Calvo stopt!
Hij wil een andere politiek. Wij het volk ook.
Maar dat hebt jij ons niet gegeven. Kristof Calvo (Groen) stopt met nationale politiek: "Keuze voor Mechelen en voor andere politiek" Kamerlid Kristof Calvo (Groen) stopt in 2024 met de nationale politiek. Dat meldt hij zelf op sociale media. Calvo was tot 2021 bijna 7 jaar lang fractieleider van de groenen in de Kamer. "De komende maanden wil ik nog alles uit de kast halen om enkele doorbraken te forceren", zegt hij. Calvo blijft wel lokaal in Mechelen politiek actief. Eerder vandaag kondigde ook Vlaams Parlementslid An Moerenhout haar afscheid van de nationale politiek aan. Pieterjan Huyghebaert Update 09:33 09:18 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05...opt-nationaal/ Zoveel die de federale verlaten. Zijn zij het beu en wat juist. Of zien zij hun kansen meer. Wat Kristof er niet bij zegt is dat er bij de groenen een maximum van twee termijnen zou bestaan. Is dat zo? Mechelen dus, gaan pamperen bij Bart Somers of gaat hij het alleen proberen? |
Dat belooft in Mechelen.
Ben ik content dat ik er binnenkort weg ben. |
die is binnen
|
Groen is zijn grote leider/lijder kwijt, wat nu Groen?
|
Groot verlies voor de democratie.
|
Jammer, de schade die hij Groen toebracht viel niet te onderschatten.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Zo dus...
|
13 jaar in het parlement , 1000 euro per maand opzij gezet is een potje van 130000 euro
|
Jammer dat hij in Mechelen verder "actief" in de politiek blijft.
Dan riskeren we zijn valse tronie nog tegen te komen. |
Hij was duidelijk zijn tijd vooruit :lol::lol:
https://www.youtube.com/watch?v=qMuIa72M7ro In zijn plaats zou ik zaalshows overwegen:-D |
Citaat:
Ik heb het niet voor die vent. |
Citaat:
Een geest! Ik had die drie manen geleden toch opgevreten???!!! Ik bedoel: wat een lelijke tronie. |
Citaat:
Ik snap niet dat ze zo een overbekwame politicus niet laten verder doen. |
Arme Mechelaars, .... good folks lock up your sons and daughters.
|
met zn oprotpremie komt zijn spaarpotje op 300.000 euro , die hoeft niet meer te werken en kan uitzakken in de gemeenteraad
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze respecteren. In tegenstelling tot… :mrgreen: ;-) Dus er is niks vreemd aan. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be