![]() |
Berispingen en andere straffen
Ik krijg de laatste tijd nogal wat berispingen. Het gaat dan meestal over een dubbel topic opstarten ( niet wetens en willens) en over topics in het "verkeerde" subforum op te starten.
Ik ben wat dat betreft altijd ter goeder trouw en vind niet dat ik "zwaar" in de fout ga. Conclusie : Ik ga het opstarten van topics aan anderen overlaten om deze straffen. te vermijden. |
sterkte
|
Citaat:
Ik ken dat. U bent dan ook altijd één van de eersten die opmerkingen maakt aan anderen als u denkt dat het in een verkeerd subforum staat. Anderen zullen het dan ook niet laten om u erbij te lappen. |
Nu volgt hopelijk een serene rouwperiode
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het vreselijk ambetant als een draadtitel niet duidelijk weergeeft wat het onderwerp van de draad zal zijn. En dan krijg je dubbeldraden natuurlijk.
Verder begin ik elke forumsessie met het checken van 'nieuwe berichten'. Vooral om dubbeldraden te vermijden. |
Citaat:
Ik vroeg meer uitleg aan de poster die iets suggereerde. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit maakt het ook gemakkelijker om via de zoekffunctie te weten of het onderwerp discussie reeds bestaat of niet. Persoonlijk erger ik mij het meest als de dag nadien, of twee dagen later, een discussie wordt gestart over hetzelfde onderwerp. Dat is een teken van luiheid, niet de moeite doen om te verifiëren of het onderwerp al bestaat of niet. |
Citaat:
Het gaat uiteraard over op het rode driehoekje klikken. |
Citaat:
Meestal proberen ze in de titel de N-Va mee te sleuren, ongeacht het feit of de N-VA er iets mee te maken heeft. Als het dan ook nog in het verkeerde subforum staat ... |
Citaat:
Het is wel zo dat de moderatie niet iedere draad gaat controleren. |
Citaat:
Ik heb daar zelfs ooit een draad over opgestart. Een beetje minder luiheid van uw kant en u had de draad gevonden. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe mijn best om te verifiëren of een discussie al bestaat of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit katern dient, zoals de titel suggereert, voor suggesties en mededelingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be