Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Steek 10 pieten in 1 flamoes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269087)

IJsboer 29 mei 2023 14:56

Steek 10 pieten in 1 flamoes

... van verschillende mannen weliswaar en op een tijdspanne van 7 weken of minder.

Voila, je hebt een gemiddelde alleenstaande vrouw tussen 30 en 40.

maddox 29 mei 2023 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10173131)
... van verschillende mannen weliswaar en op een tijdspanne van 7 weken of minder.

Of een gangbang op 1 avond. En daar moet die vrouw niet alleenstaand voor te zijn.

Maar liggend is wel praktischer.

Den Ardennees 29 mei 2023 16:31

Citaat:

Ik meen enige ergernis in uw posting te bespeuren.

patrickve 29 mei 2023 16:33

Citaat:

Nu dacht ik "tegelijkertijd". En zegde "amaai dat moet niet gemakkelijk zijn :-) "

IJsboer 29 mei 2023 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10173162)
Ik meen enige ergernis in uw posting te bespeuren.

Mij maakt het niet uit wat ze doen, en ik spreek niet voor alle vrouwen, enkel het gemiddelde.

Veel hebben het echt hoog in hun bol. Ze beslissen om single te blijven tot een bepaalde datum en dan kiezen ze een man uit die als bosjes bij hun neervallen want ze zijn een gewild prinsesje dat in hun vingers knipt en er komt een testosteron zaadcontainer met een ventiel loodrecht op afgevlogen.

Walgelijk.

Ik ben nu al 3 jaar alleenstaand en mijn inkomen is hetzelfde gebleven maar mijn spaargeld is exponentieel toegenomen.

Den Ardennees 29 mei 2023 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10173166)
Mij maakt het niet uit wat ze doen, en ik spreek niet voor alle vrouwen, enkel het gemiddelde.

Veel hebben het echt hoog in hun bol. Ze beslissen om single te blijven tot een bepaalde datum en dan kiezen ze een man uit die als bosjes bij hun neervallen want ze zijn een gewild prinsesje dat in hun vingers knipt en er komt een testosteron zaadcontainer met een ventiel loodrecht op afgevlogen.

Walgelijk.

Ik ben nu al 3 jaar alleenstaand en mijn inkomen is hetzelfde gebleven maar mijn spaargeld is exponentieel toegenomen.

Op sociaal vlak, leven wij in harde tijden. Niet dat het vroeger allemaal zoveel beter was, maar het leek eenvoudiger. Vorige week heeft een oude kameraad van me zelfmoord gepleegd, hij was 36.

koe de poing 29 mei 2023 18:40

Citaat:

hoe heet uw madam ?

Onzijdig 29 mei 2023 19:29

Citaat:

Bron?

Koenaard Depuydt 29 mei 2023 19:29

Geachte heren

Het IJsboertje stelt zichzelf hier voor als een knappe, hoogopgeleide en vermogende dertiger maar kan desondanks drie jaar lang geen enkel wijf krijgen. Er klopt dus iets niet van wat hij allemaal van zichzelf beweert. Zijn lidmaatschapsafbeelding klopt ook niet uitgaande van zijn berichtgeving.
Wij zitten hier nu wel opgescheept met zijn ergernis.
Het maakt uiteraard wel uit wat wijven doen. Zij dienen God en alle mannen te gehoorzamen, verder ook: in hun kot te blijven en volledig omhuld te zijn.
Zijn vogelpietje schijnt bijzonder klein geschapen te zijn indien het zogenaamd flamoesdiertje tien kan opslokken.

Hoogachtend

IJsboer 29 mei 2023 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10173229)
Op sociaal vlak, leven wij in harde tijden. Niet dat het vroeger allemaal zoveel beter was, maar het leek eenvoudiger. Vorige week heeft een oude kameraad van me zelfmoord gepleegd, hij was 36.

Het spijt me dat te horen... :-(

Wat je zegt klopt wel. Veel (single) vrouwen lijken gewoon echt niet te weten wat ze willen. Ze gaan op date en daarna zeggen ze dat ze niet klaar zijn om te daten. En de lijst met eisen van eigenschappen die een man moet bezitten is hallucinant lang.

Koenaard Depuydt 29 mei 2023 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10173311)
Veel (single) vrouwen lijken gewoon echt niet te weten wat ze willen.

Dag IJsboertje

Zolang zij weten wat God en alle mannen willen...anders belanden zij wel eens in de gracht (singel).

Citaat:

En de lijst met eisen van eigenschappen die een man moet bezitten is hallucinant lang.

Zou u toch zo vriendelijk willen zijn om enkele voorbeelden op te noemen?

Bij voorbaat dank

DewareJakob 29 mei 2023 20:12

Demper, Demper, waarom heb je ons verlaten?:cry:

maddox 29 mei 2023 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10173305)
Bron?

Zijn echtgenote?

Herr Flick 30 mei 2023 07:11

Citaat:

Het spijt me dat te horen... :-(

Wat je zegt klopt wel. Veel (single) vrouwen lijken gewoon echt niet te weten wat ze willen. Ze gaan op date en daarna zeggen ze dat ze niet klaar zijn om te daten. En de lijst met eisen van eigenschappen die een man moet bezitten is hallucinant lang.

Wacht nog een paar jaar, op een bepaald moment is er de omslag, ... Het is nu eenmaal een economisch feit, er zijn veel meer vrouwen dan mannen op een bepaalde leeftijd.

Ik had er een afgepoeierd die nogal bezitterig was, haar antwoord, denk maar niet dat ze voor u in de rij staan. Next please, ;-)

Herr Flick 30 mei 2023 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10173327)

zijn geest is hier toch nog aanwezig niet ?

Lof der Zotheid 30 mei 2023 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10173163)
Nu dacht ik "tegelijkertijd". En zegde "amaai dat moet niet gemakkelijk zijn :-) "

Dat hangt van de bouw van gever (s) en ontvangster af, hee.

Lof der Zotheid 30 mei 2023 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10173327)

Ja, wanneer ge al eens een expert ter zake nodig hebt, zijn ze in geen (Bulgaarse?) velden of wegen te bespeuren...

Jay-P. 30 mei 2023 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10173166)
Walgelijk.

In jouw ex haar bankrekening? :lol:

patrickve 30 mei 2023 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10173606)
Dat hangt van de bouw van gever (s) en ontvangster af, hee.

Zelfs. 10. Hoe plaatst ge die allemaal ?

Of zijn het joden ? 9 in den asbak ?

Herr Flick 30 mei 2023 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10173836)
Zelfs. 10. Hoe plaatst ge die allemaal ?

Of zijn het joden ? 9 in den asbak ?

You can not change the law's of physics Jim ;-)

Ja de worstjes op zich nog wel maar de aanhangsels gaan danig in de weg zitten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be