![]() |
Steek 10 pieten in 1 flamoes
... van verschillende mannen weliswaar en op een tijdspanne van 7 weken of minder.
Voila, je hebt een gemiddelde alleenstaande vrouw tussen 30 en 40. |
Citaat:
Maar liggend is wel praktischer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel hebben het echt hoog in hun bol. Ze beslissen om single te blijven tot een bepaalde datum en dan kiezen ze een man uit die als bosjes bij hun neervallen want ze zijn een gewild prinsesje dat in hun vingers knipt en er komt een testosteron zaadcontainer met een ventiel loodrecht op afgevlogen. Walgelijk. Ik ben nu al 3 jaar alleenstaand en mijn inkomen is hetzelfde gebleven maar mijn spaargeld is exponentieel toegenomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Het IJsboertje stelt zichzelf hier voor als een knappe, hoogopgeleide en vermogende dertiger maar kan desondanks drie jaar lang geen enkel wijf krijgen. Er klopt dus iets niet van wat hij allemaal van zichzelf beweert. Zijn lidmaatschapsafbeelding klopt ook niet uitgaande van zijn berichtgeving. Wij zitten hier nu wel opgescheept met zijn ergernis. Het maakt uiteraard wel uit wat wijven doen. Zij dienen God en alle mannen te gehoorzamen, verder ook: in hun kot te blijven en volledig omhuld te zijn. Zijn vogelpietje schijnt bijzonder klein geschapen te zijn indien het zogenaamd flamoesdiertje tien kan opslokken. Hoogachtend |
Citaat:
Wat je zegt klopt wel. Veel (single) vrouwen lijken gewoon echt niet te weten wat ze willen. Ze gaan op date en daarna zeggen ze dat ze niet klaar zijn om te daten. En de lijst met eisen van eigenschappen die een man moet bezitten is hallucinant lang. |
Citaat:
Zolang zij weten wat God en alle mannen willen...anders belanden zij wel eens in de gracht (singel). Citaat:
Bij voorbaat dank |
Demper, Demper, waarom heb je ons verlaten?:cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had er een afgepoeierd die nogal bezitterig was, haar antwoord, denk maar niet dat ze voor u in de rij staan. Next please, ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn het joden ? 9 in den asbak ? |
Citaat:
Ja de worstjes op zich nog wel maar de aanhangsels gaan danig in de weg zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be