![]() |
Hoe kan de regering "het" probleem oplossen?
Hoe kan Vivaldi het probleem in België oplossen als blijkt dat net de regering het grootste probleem is?
Veel problemen zouden er niet meer geweest zijn moest VIVALDIE een jaar of twee geleden de eer aan zichzelf gehouden hebben. Door zich nu krampachtig vast te klampen aan de macht wordt België meer en meer in de afgrond gesleurd. Hoe lang nog? |
Twee opties.
-Splitsen, Vlaanderen en Wallonië gaan hun eigen weg. of -Weer samenvoegen en 1 regering. Maar geen 7 regeringen die elkaar tegenwerken zodat er NIETS meer werkt. |
Deze kelk zal tot op de bodem uitgedronken worden.
En ik denk dat als er een "rampje" voordoet, de Vivaldianen de violen even gelijkstemmen, de messen even niet dieper in de rug steken en het "rampje" als excuus gebruiken om de verziekingen uit te stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus een unitaire staat zal zeker de oplossing niet zijn. |
Citaat:
Een enkeling stelt zich nog verkiesbaar. |
Wat is dan eigenlijk het probleem ?
Een gok : Deze regering staat u persoonlijk niet aan ? |
Citaat:
Pauvre Belgique… :-( |
Citaat:
Henri, stop. Mijn buik doet pijn van het lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen vindt dat er te weinig gerealiseerd wordt, dat er teveel tijd verloren gaat aan interne conflicten. Grapjassen als Henri die het graag over "eenheid van commando" hebben, vergeten dan maar gemakshalve dat er 7 would-be chauffeurs zijn die allemaal om beurten een ruk aan het stuur geven, en de andere would-be chauffeurs verwensen. |
een gigantische schuldenkrater en volgend jaar blokkage total
ik verheug me |
Citaat:
resultaat ? ze kunnen het NIET !!! |
Citaat:
Mij niet gelaten, dat ze maar onder de kiesdrempel gaan. Zijn we van dat soort volk vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be