![]() |
Zoveelste Brusselse boksclub
Er komt in Brussel nog maar eens een boksclub bij. Om de lastigste allochtonen een doel te geven in het leven. Nu persoonlijk heb ik niks tegen de bokssport maar ik vraag me af of ze niet beter eens hadden nagedacht over een gemengde schaakclub een lopersclub of gemengde korfbal club..:roll:
https://www.bruzz.be/videoreeks/zate...ngeren-armoede |
Citaat:
|
Wel ja, leer ze vechten, dat kunnen ze later gebruiken om iemand op straat in elkaar te slaan.
|
Ze kunnen ook eens naar de zee of de Ardennen.
Er is meer dan de vastgeroeste metropool. -lol- Geen budget. Geen toekomst in Brussel. Allemaal racist. Mja... |
En die buurman van hiernaast heeft BMW en 20 kinderen. Kinderen spelen tussen het afval. Vind dat niet kunnen, broer.
We kennen het onderhand wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarenboven hebben we al decennia lang de meest achterlijken van die incest-troep geïmporteerd en rijkelijk onderhouden. Daardoor hebben ze hun middeleeuwse gewoonten gewoon kunnen verder zetten en staan we nu voor een wellicht onoplosbaar geworden probleem. |
Citaat:
|
Ik denk dat Ethnic Bioweapons
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_bioweapon onze enige hoop is. Israël is ermee bezig. Het zou goed zijn mocht er aan crowdfunding gedaan worden voor dergelijke initiatieven. Op die manier kunnen we nuttig investeren i.p.v. belastingen te betalen aan Eurabia en WalloBrux. |
Daarom ook heb ik de naam 'vechtsport(en)' altijd verkeerd gevonden.
Verdedigingssporten klonk iets beter in de oren. Wat zie je in dat soort van 'clubs' allemaal vreemdelingen. De sportzaal van het Lyceum op de Linker-Oever te Antwerpen daar zie je kinderen van vreemde origine met bokshandschoenen aan staan trainen. iemand die ik ken zei: "Terug den boot op met die bende en row row your boat naar hun thuislanden..." De oplossing of klonk dat te fanatiek in de oren? Hij voegde er aan toe: Als ze zo graag vechten, waarom gaan ze in hun eigen landen niet vechten om het daar terug op orde te krijgen?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ze elkaar toch op de kop slaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be