Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Wetenschap & Technologie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=224)
-   -   Nieuwe gang gevonden in de piramide van Cheops (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269152)

Universalia 4 juni 2023 15:38

Nieuwe gang gevonden in de piramide van Cheops

Nieuwe gang gevonden in de piramide van Cheops, dit zou de ontdekking van de eeuw kunnen zijn

Welke 'geheimen' zullen daar achter schuilgaan? 8O

kelt 4 juni 2023 16:48

Ik wil er wel even op wijzen dat dit,evident,een OUDE gang is....

Het probleem met dergelijke mededelingen vlak voor het toeristisch seizoen,samen met kreten als "ontdekking van de eeuw" is dat ze wetenschappelijks zeker de betiteling "ontdekking van de eeuw" niet waard zijn....hoogstens een MSN kreetje en toeristisch....:-(

Zo heeft men in Pompei heel recent ook wat verse steenlijken gevonden.......

De schoofzak 4 juni 2023 17:00

Redelijk jaren geleden heb ik het geluk gehad om in die piramide te kunnen klimmen/kruipen als toerist, tot in de schatkamer (die helemaal leeg is, op de stenen kuip na, want alles wat erin stond is overgeplaatst naar het National museum in het centrum).

Dat was een van de indrukwekkendste momenten in mijn leven.

Maar die nieuwe gang heb ik dus niet gevonden. En ik ga er nu ook niet voor terug gaan.

Erw 4 juni 2023 21:42

Als het een wormgat is naar een lege dimensie kunnen we de nazi's erdoor sjotten, zou het inderdaad de ontdekking van de eeuw zijn. En worden de lantaarnpalen vrijgemaakt voor andere feestelijkheden.

Universalia 5 juni 2023 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10176753)
Ik wil er wel even op wijzen dat dit,evident,een OUDE gang is....

Het probleem met dergelijke mededelingen vlak voor het toeristisch seizoen,samen met kreten als "ontdekking van de eeuw" is dat ze wetenschappelijks zeker de betiteling "ontdekking van de eeuw" niet waard zijn....hoogstens een MSN kreetje en toeristisch....:-(

Zo heeft men in Pompei heel recent ook wat verse steenlijken gevonden.......

Laat ik er nog een totaal andere bijzetten :-D

Waarom boort China 10 kilometer in de aarde?

Naar het middelpunt van de aarde?

dewanand 7 juni 2023 13:30

Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ergens moeten de wapens, gereedschappen en ruimteschepen van de Annunakies verstopt zijn, aliens he.

BigF 8 juni 2023 11:08

Het blijkt een typische doorsnee gang te zijn.
Aan de rechterkant een rij ingemaakte kasten, links de badkamer en achteraan links een wc voor je bij de achterdeur komt.
In goede staat al mag het plafond naar verluidt wel eens geschilderd worden.

Oma 8 juni 2023 15:25

Jaren geleden was er ook grote ophef over de ontdekking van een ruimte tussen de poten van de sfinx die ze zouden gaan onderzoeken.
Nooit meer iets van gehoord...:roll:

De schoofzak 8 juni 2023 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10178835)
Jaren geleden was er ook grote ophef over de ontdekking van een ruimte tussen de poten van de sfinx die ze zouden gaan onderzoeken.

Ik heb daar wel iets van gehoord. De conclusie was: het is van de Sfinx zijn kloten, die daar hangen tussen die poten.

Eduard Khil 9 juni 2023 03:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 10178317)
ergens moeten de wapens, gereedschappen en ruimteschepen van de Annunakies verstopt zijn, aliens he.

wat heeft zij/haar/het daar mee te maken?

Eduard Khil 9 juni 2023 03:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10178835)

ze geraakten niet meer binnen door de miljarden doden die er voor de deur liggen door de coronavaccins :lol: :rofl:

Oma 9 juni 2023 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10179000)
Ik heb daar wel iets van gehoord. De conclusie was: het is van de Sfinx zijn kloten, die daar hangen tussen die poten.

Tussen de sfinx zijn voorpoten...hangen die van jou ook tussen je voorpoten? :rofl:

Rudy 9 juni 2023 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10176730)

Het zou de nooduitgang kunnen geweest zijn.

Universalia 13 juni 2023 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10179427)
Het zou de nooduitgang kunnen geweest zijn.

Dat zou best wel eens kunnen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be