![]() |
Nieuwe gang gevonden in de piramide van Cheops
Nieuwe gang gevonden in de piramide van Cheops, dit zou de ontdekking van de eeuw kunnen zijn
Welke 'geheimen' zullen daar achter schuilgaan? 8O |
Ik wil er wel even op wijzen dat dit,evident,een OUDE gang is....
Het probleem met dergelijke mededelingen vlak voor het toeristisch seizoen,samen met kreten als "ontdekking van de eeuw" is dat ze wetenschappelijks zeker de betiteling "ontdekking van de eeuw" niet waard zijn....hoogstens een MSN kreetje en toeristisch....:-( Zo heeft men in Pompei heel recent ook wat verse steenlijken gevonden....... |
Redelijk jaren geleden heb ik het geluk gehad om in die piramide te kunnen klimmen/kruipen als toerist, tot in de schatkamer (die helemaal leeg is, op de stenen kuip na, want alles wat erin stond is overgeplaatst naar het National museum in het centrum).
Dat was een van de indrukwekkendste momenten in mijn leven. Maar die nieuwe gang heb ik dus niet gevonden. En ik ga er nu ook niet voor terug gaan. |
Als het een wormgat is naar een lege dimensie kunnen we de nazi's erdoor sjotten, zou het inderdaad de ontdekking van de eeuw zijn. En worden de lantaarnpalen vrijgemaakt voor andere feestelijkheden.
|
Citaat:
Waarom boort China 10 kilometer in de aarde? Naar het middelpunt van de aarde? ![]() |
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
ergens moeten de wapens, gereedschappen en ruimteschepen van de Annunakies verstopt zijn, aliens he.
|
Het blijkt een typische doorsnee gang te zijn.
Aan de rechterkant een rij ingemaakte kasten, links de badkamer en achteraan links een wc voor je bij de achterdeur komt. In goede staat al mag het plafond naar verluidt wel eens geschilderd worden. |
Jaren geleden was er ook grote ophef over de ontdekking van een ruimte tussen de poten van de sfinx die ze zouden gaan onderzoeken.
Nooit meer iets van gehoord...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be