![]() |
Conner Rousseau met monsterscore herverkozen als Vooruit-voorzitter
Mateke doet het.
Hij moet wel goed liggen. Dat "rechts maar begint te bibberen..... Conner Rousseau met monsterscore herverkozen als Vooruit-voorzitter: "Eerst onze partij hervormd, nu het land" Conner Rousseau kan met brede steun binnen zijn partij aan de verkiezingscampagne beginnen. De Vooruit-leden hebben hem vandaag met 95,6 procent van de stemmen opnieuw verkozen tot partijvoorzitter. Rousseau was de enige kandidaat om zichzelf op te volgen. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06...it-voorzitter/ |
Citaat:
|
Stilstand stoppen is een wat vreemd begrip. Weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen. Als je iets stopt komt het meestal tot stilstand.
|
Citaat:
|
Het woord 'monsterscore' is niet helemaal juist gekozen om de situatie te beschrijven.
Beter ware: met een ussr-communistische score ... Toch wens ik hem proficiat. Hij is meer een moderne centrum-linkse sos, waar nog mee te praten valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde hem gisteren bezig op de zevende dag, man is me dat een blaaskaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je duidt op N-VA en Vlaams Belang, dan valt er alleen maar te juichen met het populistisch gezwets van Rousseau. Als je duidt op economisch-liberalen, ja, die dienen te bibberen. Met matchmaker Elchardus stevenen we af op samenwerking tussen N-VA en Vooruit, een huwelijk van heikneutersentimentaliteit en massa-subsidiëring. |
Als er maar 1 kandidaat is lijkt het mij niet moeilijk om met een monsterscore te winnen... :roll:
|
Citaat:
Wat een inhoudsloos gezwets was me dat seg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Pretentie heeft hij genoeg. Citaat:
|
Citaat:
Nu stelt hij zich strenger op tegen het migratiebeleid om zo rechtse kiezers te winnen maar hij weet goed genoeg dat de PS/Magnette daar niet van wil weten. Maar eens de stemmen na de verkiezingen binnen zijn komt van dat strenger migratie beleid niets in huis en zal hij als een schoothondje van Magnette luisteren naar wat zijn baasje zegt zei Demir. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be