![]() |
Lelijke oversize jeansbroeken.
Het is de nieuwste mode bij schoolmeisjes en ik zie er ook al volwassen vroewen mee rondlopen.
Mensenlief toch, waarom? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230605_95359442 ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230606_92278882 |
Je wordt ouder papa.
|
Citaat:
|
Broeken voor arme mensen... :roll:
|
Citaat:
|
afgrijselijk...
|
Citaat:
“Het is grotendeels een verhaal van opgaan in de massa. Jonge meisjes willen niet opvallen om geen commentaar te krijgen en niet gepest te worden. Het confidence level van tienermeisjes is immers niet zo hoog en zal zeker niet geboost worden door eigenzinnige outfits te dragen”, zegt ze. Dat bevestigt ook styliste Linda Van Waesberge. “Wie op jonge leeftijd probeert om origineel te zijn, loopt helaas het risico om uitgelachen te worden. Om dat te vermijden, doen ze maar mee met de rest.” |
Citaat:
Zie mijn tweede link. Kim Van Oncen heeft ook zo’n broek aan. |
Citaat:
|
Die zijn op de groei gekocht. Dikke negerinnenkonten zijn toch hip vandaag?
|
Citaat:
Maar zestienjarigen zullen ook wel naar mijn leeftijd wijzen. |
Citaat:
Classic 21. |
Citaat:
En gezien mijn voorliefde voor moderne jazz, ook af en toe Klara. |
Citaat:
Aangezien het artikel gaat over een "confrontatie [...] met man die haar online beledigt", kan de reden "veiligheidsreden" ook spelen. Nu, geen idee. Misschien vindt ze dat gewoon mooi. |
Citaat:
|
Wederom een topic waarin mannen willen bepalen wat vrouwen wel/ niet horen te dragen.:evil:
Zelf vind ik die 'oversize' broeken ook geen zicht, maar wie ben ik om te bepalen wat een ander draagt? Voor mijn part dragen ze een patattenzak. Leven en laten leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel opvalt ; ik heb hier nog nooit een topic gezien waar mannen kritiek hebben op wat andere mannen doen, wat ze dragen, wat ze not done vinden bij andere mannen..... De kritiek wordt altijd gegeven op de vrouwen. |
Citaat:
Wat ik wel belachelijk vind is blote voeten in kostuumschoenen. |
Citaat:
Met onderaan de pijp nog een rits om ze toch maar zeker zo strak mogelijk te laten aansluiten. Een rits die je echter niet vaak zag omdat ze in de legerbottinnen verstopt zat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be