Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Graspop 2023 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269184)

BigF 7 juni 2023 12:05

Graspop 2023

Iemand?

Ikke vrijdag.
Ga zeker Gojira meepikken en als laatste twijfel ik nog tussen Machine Head en Meshuggah.
Verder heb ik nog niet echt goed gekeken maar op't eerste zicht lijkt het dat er weinig voor mij interessante of bekende groepen op't programma staan...

Overdag rustig pintje drinken dus...
Ook plezant.

Koenaard Depuydt 7 juni 2023 22:17

Geachte heren

Ware het niet gemakkelijker en tevens nuttiger om een strooien pop te maken?

Hoogachtend

IJsboer 8 juni 2023 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 10178568)
Geachte heren

Ware het niet gemakkelijker en tevens nuttiger om een strooien pop te maken?

Hoogachtend

Klapt is vloms, rare peut. Ge spreekt gelijk iemand die heel de dag met een stok zijn gat rondloopt.

Universalia 9 juni 2023 08:33

Graspop...

Nocturnal Depression - Her Ghost Haunts These Walls

fox 9 juni 2023 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10178254)
Iemand?

Ikke vrijdag.
Ga zeker Gojira meepikken en als laatste twijfel ik nog tussen Machine Head en Meshuggah.
Verder heb ik nog niet echt goed gekeken maar op't eerste zicht lijkt het dat er weinig voor mij interessante of bekende groepen op't programma staan...

Overdag rustig pintje drinken dus...
Ook plezant.

Niet mijn ding. Tommorowland en We Can Dance staan op de planning dit jaar. Voor de rest geen tijd om andere festivals te bezoeken.

BigF 9 juni 2023 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10179158)
Niet mijn ding. Tommorowland en We Can Dance staan op de planning dit jaar. Voor de rest geen tijd om andere festivals te bezoeken.

Ieder zijn meug eh?
't amusement daar!

quercus 9 juni 2023 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10179158)

Vergeet uw oordoppen niet.

Zipper 9 juni 2023 10:46

Dit jaar spijtig genoeg geen Jazz Middelheim :-(

fox 9 juni 2023 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10179215)
Ieder zijn meug eh?
't amusement daar!

Zeer zeker. Ik heb heel wat vrienden die naar graspop gaan. Ik vind dat altijd grappig om te zien. Door de week zitten die gasten vaak strak in het pak en dat weekend halen ze dan hun zwarte plunje en combats boven

BigF 10 juni 2023 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10179361)
Zeer zeker. Ik heb heel wat vrienden die naar graspop gaan. Ik vind dat altijd grappig om te zien. Door de week zitten die gasten vaak strak in het pak en dat weekend halen ze dan hun zwarte plunje en combats boven

Ik heb ook nooit begrepen waarom mijn mede-harde-muziek-liefhebbers zich altijd zo willen optutten.

Dat een zestienjarige hardrocker een lederen vest met daarover een jeans zonder mouwen wil dragen kan ik nog aannemen maar waarom een 50 jarige dat zou willen doen is mij een compleet raadsel...

Is het om de rest van de wereld te laten weten van welke muziek je houdt? Vrij overbodig aangezien je op Graspop rondloopt... Het is dan zelfs in pyama nog duidelijk van welke muziek je houdt.

Dus nee, ik begrijp dat niet goed maar ieder zijn ding eh?
Mij kan je er herkennen aan mijn jeansbroek en het bovenste t-shirt van de stapel in mijn kleerkast... Dat is er sowieso eentje zonder bandlogo.

Koenaard Depuydt 11 juni 2023 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10179240)
Dit jaar spijtig genoeg geen Jazz Middelheim :-(

Geachte heren

Ware Vlamingen zeggen "Middelem" voor dit Wilrijks plekje.
Duitsers mogen in hun taalgebruik "Mittelheim" zeggen.

Hoogachtend

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be