![]() |
Japanners leren weer lachen na Corona
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/20...vato-57951953/
Leuke cursus, om je dood te lachen. :-D Ik zet het in k&k omdat het iets leuk is. In het coronaforum zitten alleen nog azijnpissers en ik wil de vrolijke sfeer erin houden. Dit is immers geen crisis-topic. :-) |
Geachte heren
Wij mogen niet aanvaarden dat het IJsboertje alle leden, die ook in het kroononderdeel hebben bericht, voor "azijnpissers" uitmaakt. Deze zogenaamde knappe, welstellende en hoog opgeleide man liet zich aldaar door opruiend taalgebruik opmerken. Hij riep op om gelijkgezinde mensen in de gevangenis te steken of te laten verrekken. Zijn lachdraadje om de vrolijke stemming erin te houden kan alvast de boom in/de pot op. Hoogachtend |
Citaat:
Maar los daarvan, ik vind die karikatuur die je als trol-account uitbeelt best grappig, maar het triestige is dat er effectief mensen bestaan die echt zijn zoals jij je nu voordoet. |
Geachte heren
Het IJsboertje is niet het eerste lid dat het lidmaatschap van de heer Koenaard Depuydt uitmaakt voor “spotbeeld” en/of “drol”. Welnu, dit is zeer gemakkelijk, veilig verborgen achter scherm en tokkelbord. Deze honende leden zullen NIET BLIJVEN LACHEN en bijgevolg hun verdiende straf niet ontlopen. God ziet en hoort alles. Trouwens, de berichtgeving dezer leden is verre van hoogstaand. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is duidelijk: alle leden van dit overlegoord zonder het IJsboertje. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"I'll Show You Out of Order!" :roll: Ik vond dit wel een tegengewicht tegen de mierenkolonie. |
Je moet niet zo met de Britten lachen Macaroni.
Het Engelse systeem? Een hel voor de onderklasse. Wel, je hebt het Legioen je bent verzekerd van de barakken voor 1000 jaar. |
:roll:
![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=sKu4...nnel=IonMolina
De Engelsen. Een beetje financiën en universiteiten. Wat heb jij? De barakken. :lol: Meer dan genoeg.... |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be