Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nederlandsonkundige taxichauffeur zwiert klant uit de taxi (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269224)

reservespeler 10 juni 2023 16:23

Nederlandsonkundige taxichauffeur zwiert klant uit de taxi

FOTO VERWIJDERD.
GELIEVE DE PRIVACY EN DE WETTEN DIENAANGAANDE TE RESPECTEREN
GELIEVE OOK IN HET CORRECTE SUBFORUM TE POSTEN

De Moderatie

Karl Vandenberghe

Hebt u het ook al eens meegemaakt, zo'n (klant)onvriendelijke taxichauffeur in Zaventem ? Zonet uit taxi gezet aan de luchthaven omdat ik NL sprak en mijn adres in #Brussel in het NL gaf. Diverse verwijten nr het hoofd gekregen. Zijn nummerplaat maak ik hierbij graag bekend.

MORPHEUS 10 juni 2023 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10180086)

Karl Vandenberghe

Hebt u het ook al eens meegemaakt, zo'n (klant)onvriendelijke taxichauffeur in Zaventem ? Zonet uit taxi gezet aan de luchthaven omdat ik NL sprak en mijn adres in #Brussel in het NL gaf. Diverse verwijten nr het hoofd gekregen. Zijn nummerplaat maak ik hierbij graag bekend.

Kniel Vlaams slaafje en kus de ring van uw Franstalige meester

quercus 10 juni 2023 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 10180089)
Kniel Vlaams slaafje en kus de ring van uw Franstalige meester

Die taxichauffeur was in hoge mate gechoqueerd dat die arrogante Vlaming het lef heeft gehad om met het vliegtuig te reizen. Blijkbaar is hij van mening dat vliegreizen uitsluitend voorbehouden horen te zijn voor les francophones.
"En effet, où va finir tout cela si nous permettons que des rustres flamands ont accès a l'aeroport Bruxelles National??? C'ést quand-même inconcevable..."

Rudy 10 juni 2023 16:49

Een spijtig incident.
Ook spijtig dat de context niet wordt vermeld.
Een bronvermelding zou ook wel mogen.

vanderzapig 10 juni 2023 17:34

Reservespeler, als je dan toch weigert om de bron er bij te geven, gelieve dan op zijn minst de naam van jouw partijgenoot juist te schrijven.

https://twitter.com/KarlVanlouwe/sta...02692941705217

MORPHEUS 10 juni 2023 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 10180138)
Reservespeler, als je dan toch weigert om de bron er bij te geven, gelieve dan op zijn minst de naam van jouw partijgenoot juist te schrijven.

https://twitter.com/KarlVanlouwe/sta...02692941705217

Bron?

De bron is dat het Vlaams in de Vlaamse hoofdstad wordt weggewerkt door Franstalige colonisatie drang

Ze hebben Congo al laten Frans spreken
Nu moet Vlaanderen nog volgen

Vette Pois(s)on 10 juni 2023 18:52

effe gatz bellen

Pandareus 10 juni 2023 19:08

Citaat:

Karl Vandenberghe

Waarom een fake naam erbij zetten ? :?

Pandareus 10 juni 2023 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10180106)
Die taxichauffeur was in hoge mate gechoqueerd dat die arrogante Vlaming het lef heeft gehad om met het vliegtuig te reizen. Blijkbaar is hij van mening dat vliegreizen uitsluitend voorbehouden horen te zijn voor les francophones.
"En effet, où va finir tout cela si nous permettons que des rustres flamands ont accès a l'aeroport Bruxelles National??? C'ést quand-même inconcevable..."

Die taxichauffeur is incompetent, en het is nu aan zijn patron om hem weg te halen van een werkgebied dat in Vlaanderen ligt.

Witte Kaproen 10 juni 2023 19:28

Citaat:

Karl Vandenberghe

Een taxichauffeur die geen Nederlands spreekt zou niet mogen werken in Zaventem.Die zijn vergunning zou moeten ingetrokken worden .

reservespeler 10 juni 2023 19:35

Karl Vanlouwe

Hebt u het ook al eens meegemaakt, zo’n (klant)onvriendelijke taxichauffeur in Zaventem ? Zonet uit taxi gezet aan de luchthaven omdat ik NL sprak en mijn adres in #Brussel in het NL gaf. Diverse verwijten nr het hoofd gekregen. Zijn nummerplaat maak ik hierbij graag bekend. pic.twitter.com/8DpetKNwEp

10/06/2023 00:48

Sorry,

Om God weet welke reden kwam daar een andere naam staan dan in het art. op Twitter.

Nogmaals sorry.

Maar of het nu om Vanlouwe gaat of om Piet Snot, maakt in feite niets uit.

Skobelev 10 juni 2023 21:05

Tzal wel ne Mohamed als chauffeur geweest zijn zeker?

Witte Kaproen 10 juni 2023 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10180175)
Karl Vanlouwe

Hebt u het ook al eens meegemaakt, zo’n (klant)onvriendelijke taxichauffeur in Zaventem ? Zonet uit taxi gezet aan de luchthaven omdat ik NL sprak en mijn adres in #Brussel in het NL gaf. Diverse verwijten nr het hoofd gekregen. Zijn nummerplaat maak ik hierbij graag bekend. pic.twitter.com/8DpetKNwEp

Sorry,

Om God weet welke reden kwam daar een andere naam staan dan in het art. op Twitter.

Nogmaals sorry.

Inderdaad omdat de Belgicisten hier geen argumenten hebben ,

vallen ze dan maar over een naam.:roll:

Taxi chauffeurs die in Vlaanderen willen werken ,moet Nederlands kunnen spreken.

Zo niet gaan ze maar in Wallonië werken.

MORPHEUS 10 juni 2023 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 10180172)
Een taxichauffeur die geen Nederlands spreekt zou niet mogen werken in Zaventem.Die zijn vergunning zou moeten ingetrokken worden .

Als echte Belg moet u Frans kunnen

Kniel en kus de ring van uw Franstalige meester

Henri1 10 juni 2023 21:21

Citaat:

Karl Vandenberghe

Als ik in BXL als taxichauffeur een BLOKKER in mijn taxi krijg vliegt die er ook onverbiddelijk uit.

Henri1 10 juni 2023 21:23

Citaat:

Karl Vanlouwe

Sorry,

Nogmaals sorry.

Dat heet desinformatie.

Dadeemelee 10 juni 2023 21:59

Citaat:

Karl Vandenberghe

Onnozel verhaal van een Twitter Karen.

Film of ander bewijs of het is niet gebeurd.

Dadeemelee 10 juni 2023 22:04

Citaat:

Karl Vanlouwe

Hebt u het ook al eens meegemaakt, zo’n (klant)onvriendelijke taxichauffeur in Zaventem ? Zonet uit taxi gezet aan de luchthaven omdat ik NL sprak en mijn adres in #Brussel in het NL gaf. Diverse verwijten nr het hoofd gekregen. Zijn nummerplaat maak ik hierbij graag bekend. …..

Sorry,

Nogmaals sorry.

De God welke reden is dat het een gefantaseerd verhaal is zonder enig bewijs.

Ik ken ook zo’n verhaaltje: twee dagen geleden heeft een VB taxichauffeur mij uit zijn taxi gezet omdat ik een kleurling ben en Youssouf Ben Ballekes heet.
U gelooft mij toch? ;-)

Ke Nan 10 juni 2023 22:10

Is doxing iets waar N-VA-mandatarissen zich mee bezig houden?

Dadeemelee 10 juni 2023 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10180216)
Is doxing iets waar N-VA-mandatarissen zich mee bezig houden?

Yep, die foto plaatsen is een flagrante overtreding. Straks komen ze nog klagen dat ze aangeklaagd worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be