![]() |
Stem-intenties p.be JUNI 2023
Eenvoudige vraag:
Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? |
VB dus, in de eerste plaats als een proteststem.
|
De keuze van meer en meer mensen staat weer eens niet bij deze poll.
|
Citaat:
|
Ik ga niets invullen want mijn stem is nog onbeslist. Ik weet alleen wat het zeker niet wordt: vivaldisten.
|
Doe het niet mensen! Stop met stemmen en flikker al die partijen onder de kiesdrempel.
Dat ze op zondagen de verkiezingen organiseren zou ons moeten wakker schudden. Zij zijn God de Vader niet maar minions van den duivel. |
VLD, met enige tegenzin.
Citaat:
|
Op een groene rechtse antikolonisatiepartij maar vermits die er niet is twijfel ik tussen NV-A en blanco.
|
VLD wegens ‘veel verschil in bekwaamheid is er niet in vergelijking met andere partijen’ en dan stem ik maar voor de achterliggende liberale gedachte.
|
Citaat:
de optie "ik weet het niet"? al de rest staat er toch? (niet stemmen = blanco/ongeldig) |
Citaat:
|
't Valt op dat er nog geen stemmen voor de tsjeven, de (verlepte) groentjes en de PVDA gevallen zijn...
|
Citaat:
|
Ik stem in géén geval voor een partij die nu in eender welk parlement al minstens één zetel heeft en daar eigenlijk geen zak mee deed/doet.
Ik stem in géén geval voor een partij die zich er heimelijk of openlijk mee bezig hield/houdt wat van 'onze' "democratische rechtstaat" overblijft nog verder af te bouwen. Ik stem in géén geval voor een partij die om het even welke religie gunstig gezind was/is. Het ziet er dus naar uit dat m'n keuze rap gemaakt zal zijn: op verkiezingsdag blijf ik vér weg van wat voor stembureau dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso VB of N-VA, maar ik geef nooit carte blanche zomaar aan een partij. Ik stem enkel op personen. Het wordt dus afwachten op de lijstvorming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik toch met een potloodje zou mogen/moeten stemmen, zal ik uw voorstel zeer zeker in overweging nemen. Een alternatief zou dan zijn dat ik ALLE bolletjes op het biljet inkleur ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be