![]() |
Conner Coming Out!
Wat zijn voor hem de politieke gevolgen om hier publiek mee naar buiten te komen ?
|
K&K onderwerp...:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gay scene van de kust en Sint-Niklaas die hem gaan willen verleiden, ... kijk wat die jongen in zijn vrije tijd doet kan me niet bommen, maar eh, De VRT deze avond, ... Als dat waar is, en dan is een beetje gay nog wel ok, ... (of toch het minst van zijn zorgen) |
Who cares. Volgens mij zijn Tom en Dries ook gay, maar zoals gezegd: who cares.
Edit: en hij deed dat waarschijnlijk omdat hij wist dat het ging ‘gelekt’ worden. Om ze voor te zijn. |
Citaat:
Wat iemand uitvreet in de slaapkamer, of tijdens een orgie, who cares, zolang er geen kinderen bij betrokken worden, of mensen gedwongen worden, maakt het mij weinig uit. En in deze tijden, het moet me ook niet opgedwongen worden. |
Citaat:
|
...En die gaan niet over zijn geaardheid. Het gaat om verhalen van verschillende mensen die zich niet comfortabel voelden bij zijn gedrag.
Zo waren er de voorbije weken ook twee gerechtelijke onderzoeken, schrijft persagentschap Belga. Eén daarvan werd opgestart nadat onze onderzoeksredactie informatie over mogelijk ongepast gedrag van Conner Rousseau en een minderjarige deelde met het gerecht.... HLN |
Citaat:
|
Ik denk dat het enkele feit van zijn outing, geen invloed gaat hebben op zijn politieke actie, noch op de resultaten van de verkiezingen.
En dat vind ik maar goed. |
De aandachtshoer
Wat kan ons dat schelen? Al neukt hij zijn moeder. :roll: |
Citaat:
en dat was precies meer uit rancune dat m hen geen interview gegund heeft. Ik dacht, wat krijgen we nu, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De vreemde coming out van Rousseau
Toch vreemd, die coming out.
Op zich niets mis met het twijfelen aan de eigen geaardheid. Het is maar dat er geruchten zijn, ik las daar iets over een jongen van 17. Conner is ondertussen 30. Stel je voor dat het om een meisje van 17 zou gegaan zijn, een man van 30 die daar een relatie mee heeft zou heel scheef bekeken worden. Er waren blijkbaar 2 klachten tegen hem. De ene is geseponeerd, de andere loopt nog. Ook raar is dat Conner Rousseau enkel met één journalist wilde praten hierover, en dat interview niet gratis mag uitgezonden worden door de VRT. Volgens dat hij anders mediageil is, is hij nu niet al te happig om geïnterviewd te worden... Vreemd dat ik hier geen onderwerp over vond, of heb ik ergens een bepaald ander topic gemist? https://www.demorgen.be/nieuws/het-i...ssen~b0547765/https://www.standaard.be/cnt/dmf20230615_96981980 |
Citaat:
of fact-checking |
Ja en hij gaat 14 dagen urlaub machen ook, dat is gemakkelijk dan kunnen ze hem niet lastig vallen ondertussen, ...
da kan nog wel eens raar uitpakken. |
Citaat:
Conner neemt gas terug. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269157 |
Trippeldraad.
|
Citaat:
De titel verwijst ook niet naar een coming out, maar ik snap hoe het gegaan is. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be