Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is uw lichaam gereed voor het strand? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269291)

Koenaard Depuydt 17 juni 2023 13:51

Is uw lichaam gereed voor het strand?

Geachte heren

Ofschoon wij al enkele dagen zomerse dagen beleven wat het weer betreft, begint de zomer binnen enkele dagen.

De vraag van vandaag: "Is uw lichaam gereed voor het strand?"

Dit wil zeggen: staalharde spieren, zichtbaar wasbordje/zichtbare aders en spiervezels, reeds voorgebruinde huid, enz.

Hoogachtend

NieuwNoors 17 juni 2023 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 10184379)
Geachte heren

Ofschoon wij al enkele dagen zomerse dagen beleven wat het weer betreft, begint de zomer binnen enkele dagen.

Dit wil zeggen: staalharde spieren, zichtbaar wasbordje/zichtbare aders en spiervezels, reeds voorgebruinde huid, enz.

Hoogachtend

Geachte mevrouw,

Goede Vlamingen gaan niet op het strand liggen.
Zij hebben geen tijd om te luieren. Hoe durven ze!
Zij dienen keihard te werken.
Zij begeven zich per rijwiel naar het werk, toch?

Zij hebben ook geen tijd om hun huid voor te bruinen.

Alleen luie Vlamingen gaan dus op het strand liggen.

De schoofzak 17 juni 2023 14:48

Ik hou niet van het strand. Met al dat zand. In mijn ogen, oren, tussen mijn tenen, bilnaad en ballen ... en de blakke zon.

Ik hou van schaduw. Daar heb ik twee dingen voor nodig: de zon en een boom.

En als gezelschap liefst wat vrouwelijk schoon.

DewareJakob 17 juni 2023 16:18

Citaat:

Geachte heren

Hoogachtend

Met een halve kilo botox kan het wel lukken aan een debiel schoonheidsideaal (?) te voldoen. Maar ik voel mij niet geroepen.

maddox 17 juni 2023 16:57

Citaat:

Geachte heren

Hoogachtend

Zoals NieuwNoors en De Schoofzak heerlijk smeuig verwoorden en U eigenlijk tot uw naakte basis herleiden.

Wat gaan lanterfanten op't strand, hoe komt U op't idee?
Laat dat gatachterlijke gedoe maar over aan het kiesvee.

Weet ge wat, ik ga morgen nog een rijwiel klaarstomen voor woon-werk verkeer.

Koenaard Depuydt 17 juni 2023 18:42

Geachte toezichthouders

Dit overlegoord blijkt voorlopig geen andere gespierde leden te herbergen.
Dit is geen grote verrassing indien u de berichtgeving van de meeste leden nogmaals vluchtig zou overlopen.
Deze bevat jammer genoeg vaak aanmoediging tot ondeugdzame zaken zoals bv. drankgebruik.
Het doel van deze draad is uiteraard niet om doelloos en halfnaakt strand liggen of wandelen in de verf te komen zetten.
Nee, daarvoor hebben de meeste mensen inderdaad geen tijd. Zij zijn immers druk bezig met het volgen van onnozele uitzendingen of met het zuipen/volproppen van ongezond voedsel.
Deze draad is in het leven geroepen om iets anders bloot te kunnen leggen, namelijk 1. een gebrek aan kennis, 2. nijd en 3. onverschilligheid.
1. De vernoemde rimpel verminderde stof heeft geen spier bevorderende werking. Integendeel, het is spier verlammend...
2. Een gespierd lichaam, zonder buitensporigheden, is geen "onnozel schoonheidsdroombeeld" maar een toonbeeld van gezondheid.
3. Domme opmerkingen over "vervelend" zand en aanwezigheid van "wijvelijk schoon".
Elke zichzelf eerbiedigende man beschikt echter over een dergelijk gespierd lichaam of is bezig om zo'n lichaam na te streven.
Kwieke hoogbejaarde mannen en gespierde mannen met een beperking verdienen hier omtrent meer in de verf gezet te worden. Zij hebben het immers moeilijker.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10184450)
Zoals NieuwNoors...

Geachte Vilvoordenaar

Uw kennis van de Nieuwnoorse taal is mooi maar doet hier niets ter zake.

Met Vilvoorde groeten

Henri1 17 juni 2023 19:37

Citaat:

Geachte heren

Hoogachtend

Hier het antwoord op album vragen.

https://youtu.be/U5L4SV3NiFY

Dadeemelee 17 juni 2023 19:43

Citaat:

Geachte heren

Hoogachtend

Het strand van Blankenberge of dat van Rio de Janeiro?

maddox 17 juni 2023 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 10184515)
Geachte Vilvoordenaar

Uw kennis van de Nieuwnoorse taal is mooi maar doet hier niets ter zake.

Met Vilvoorde groeten

Ik probeer me aan het niveau van de gesprekspartner aan te passen. Dat is moeilijk in dit geval.

En het doet veel ter zake.

In zowat alle andere draden waar u uw woordenbrij neerpent, verheerlijkt u elke afkeur van bezigheden die niet rechtstreeks voordeel opleveren voor uw blik op de perfecte maatschappij.
Waar mannen als hardwerkende Luddieten dezelfde taken vervullen als hun grootvaders, en waar vrouwen herleid zijn tot baarmoeders.

Onledige bezigheden zoals strandslenteren of lichaamskunstwerken maken zonder toegevoegde waarde uitgezonderd afgelijnde spierbundels zijn verwerpelijk.

Had u uw betoog voor de aanwezigheid op het strand van gezonde, gespierde mannen ingehouden dat er echte arbeid verricht werd, zoals garnaalnetten slepen, al dan niet met de hulp van even gezonde, gespierde hengsten, of het rustigere, maar dieper geestelijk bevredigende zeevissen met hengels, dan had ik meer begrip voor uw betoog kunnen opbrengen.

Maar nu, helaas, laat u uw ware aard zien. En die is op een tragische manier nog komischer dan een gezamelijk optreden van Urbanus en Alex Agnew. (die tesamen uw ideale ouderling zouden vormen)

Universalia 18 juni 2023 00:29

Ik heb er dan weer totaal geen boodschap aan om tussen al die anderen op een strand te gaan liggen.

Liever de tuin of de veranda, met een goed boek in de 'aanslag', drankje, ijsje...

Alle kansen zijn er dan ook om uw voorraad drankjes en ijsjes op gezette tijden aan te vullen.

Naar de WC lopen is gemakkelijk want u bent dan toch thuis.

BBQ klaarzetten voor de fans van....

p.s.

Als dat een vergezochte optie is dat uw lichaam ok moet zijn (six-pack?) voor u zich op het strand gaat zetten dan is het ver gekomen.

Doet mij zo denken aan een film met de Funès in St Tropez waar ze allemaal met hun borst vooruit op, het stand wandelden. (Lino Ventura en zo)

Jay-P. 18 juni 2023 02:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10184705)
Doet mij zo denken aan een film met de Funès in St Tropez waar ze allemaal met hun borst vooruit op, het stand wandelden. (Lino Ventura en zo)

Ik denk dat ge misschien een bug in je geheugen hebt?
Refereerde je niet eerder naar:

"L’Aventure, c’est L’Aventure" van Lelouch met de strand-scene in Antigua (Caraïben)?
Zonder de Funès maar met Brel, Ventura, Maccione enzo...?

Universalia 18 juni 2023 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10184713)
Ik denk dat ge misschien een bug in je geheugen hebt?
Refereerde je niet eerder naar:

"L’Aventure, c’est L’Aventure" van Lelouch met de strand-scene in Antigua (Caraïben)?
Zonder de Funès maar met Brel, Ventura, Maccione enzo...?

Een geheugenprobleem inderdaad. :rofl:

Stouterds zijn het die bugs.

NieuwNoors 18 juni 2023 08:47

Ik denk dat mevrouw de kikker/pad/puit zwaar gefrustreerd is over haar lichaam.
Dat ze zich daarom hier voordoet als zijnde gespierd, voorgebruind, sterk, zichtbare aderen (:lol::lol::lol:), staalharde spieren.....enz.
En oh ja, ook een wasbordje!

Wie weet weegt mevrouw de kikker/pad/puit wel 150 kg?
Heeft ze een blubberende hangbuik , 3 onderkinnen, olifantenbenen?

Het zou zomaar eens kunnen.
Immers, iemand die tevreden is over zichzelf gaat echt niet in elk topic vermelden hoe 'perfect' die is.

Onzijdig 18 juni 2023 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10184774)
Ik denk dat mevrouw de kikker/pad/puit zwaar gefrustreerd is over haar lichaam.
Dat ze zich daarom hier voordoet als zijnde gespierd, voorgebruind, sterk, zichtbare aderen (:lol::lol::lol:), staalharde spieren.....enz.
En oh ja, ook een wasbordje!

Wie weet weegt mevrouw de kikker/pad/puit wel 150 kg?
Heeft ze een blubberende hangbuik , 3 onderkinnen, olifantenbenen?

Het zou zomaar eens kunnen.
Immers, iemand die tevreden is over zichzelf gaat echt niet in elk topic vermelden hoe 'perfect' die is.

Puitje is verzuurd en aan het uitdrogen, die hittegolf toch. :-)

Skobelev 18 juni 2023 09:19

Voor mijn leeftijd valt het nog best mee. Al deugt het ook niet als je het zo moet zeggen.
Wat minder scherp dan toen ik nog 4 keer per week ging sporten…:-(

quercus 18 juni 2023 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10184408)
Ik hou niet van het strand. Met al dat zand. In mijn ogen, oren, tussen mijn tenen, bilnaad en ballen ... en de blakke zon.

Mooi geformuleerd, daar steekt poëzie in.

Henri1 18 juni 2023 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10184408)

U gaat dus naar de Waalse Ardennen ?

Best een Camping langsheen de Ourthe.

De schoofzak 18 juni 2023 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10184834)
Mooi geformuleerd, daar steekt poëzie in.

Ja, zo noem ik de mijne soms.

De schoofzak 18 juni 2023 19:14

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10184848)
U gaat dus naar de Waalse Ardennen ?

Best een Camping langsheen de Ourthe.
...

24 mei, daar in de buurt van de Ourthe, ga ik bekijken:

TV-verslaafde 18 juni 2023 19:36

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be