![]() |
Zichtbare aderen; wie ook?
Naar aanleiding van een ander topic hier in K&k heb ik een vraag.
Het schijnt dat èchte mannen zichbare aderen hebben. -Omdat ik geen man ben ; hebben de mannen hier aanwezig ook zichtbare aderen? - Zijn hier ook mannen met onzichtbare aderen? Ik heb alvast mijnen albeir extra gecheckt :-D:-D:-D:-D Hij heeft ook zichtbare aderen! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: |
Ja Zenne, hoe warmer het is hoe beter je ze ziet. Gelukkig geen spataderen.
Om bloed te trekken zijn die zichtbare aderen heel makkelijk. Raar of zelden en hematoom |
Citaat:
Ik hoop wel dat ge ook stalen spieren hebt en voorgebruind zijt he! Ps: Ge moogt dus op het strand gaan liggen. |
Dat heeft volgens mij te maken met vetpercentage. Hoe lager je vetpercentage hoe meer ze zichtbaar worden. Gemiddeld genomen ligt het vetpercentage bij vrouwen hoger.
|
Zichtbaar is niet erg, spataders daarentegen zijn gevaarlijk vooral als ge ouder word, men schoonmoeder is daar deels door gestorven De aders komen zeer teer en het minste stootje kunnen ze opengaan en krijg ze dan maar dicht hoor, nu dat is mijn schoonmoeder tegen gekomen aders gaan niet toe met een bloedvergiftiging tot gevolg na enkele maanden eraan overleden.
Ikzelf had er ook en die zijn allemaal weg nu na twee operaties, de helft beter van vermoeide benen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat strandliggen is iets voor showmannekes. (huidkanker) |
Citaat:
Sorry, ik wilde alleen dit topic openen omwille van een ander topic hier. Deze mevrouw de kikker beweert dat alleen echte mannen zichtbare aderen hebben. |
Citaat:
Geachte Heer, u bent dus officieel geen goede vlaming!:lol: Ach, niemand hoeft zich hier te verantwoorden toch! Dit topic is ludiek bedoeld hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, hier ook geen afgetrainde aderen om mee te pronken.. een waar gemis.. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Van zichtbare aders gesproken...:lol::lol: |
Ik heb zichtbare aderen op mijn piet, als hij stevig recht staat.
Telt dat mee? |
Citaat:
Juicht en weest fier :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we ne stijve hebben ook.
En als we dan gekomen zijn voelt ge onze hartslag daarin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be