![]() |
Toxische mannelijkheid
Wat een gezever. Ditmaal van de Franse groenen. Maar let op: als het regent in Parijs ...
Dat begint straf mijn kloten uit te hangen, heel die woke enz. titel: “Toxische mannelijkheid”: Franse president Macron onder vuur nadat hij biertje in één keer uitdrinkt link: https://www.hln.be/buitenland/toxisc...inkt~a00cb0f3/ Citaat:
|
Citaat:
Wel volgens zowat alle wetenschappers is hetgeen Macron daar deed ten stelligste af te raden8O Ik vind dat ook overdreven maar ik ben dan ook geen toxicoloog:roll: |
Vrij seksistisch om dit gedrag aan "mannelijkheid" te koppelen. Wat een stereotiep denkbeeld.
Ik ken genoeg vrouwen die tijdens het cantussen vlot mee ad fundums dronken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol, 17 seconden? Wat een amateur
Ik kan sneller 8-) |
Bier is haram. Hoe durft hij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou geen twee slokken na mekaar uit een fleske krijgen. Het moet uit een glas bij mij. Maar ....: Citaat:
|
We zouden ons moeten kunnen organiseren tegen die woke- en groene kiekens.
Dat wordt een publiek gevaar. Of is het genoeg om op echt-zware oerdegelijke partijen te stemmen? Geen die poedelsjoemels kwekers, geen sneakersvoorzitters, geen Madhy-pilaarbijters .. ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zuip ook al eens te veel maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan te staan brullen ik tegen drugs ben. |
Citaat:
Stel je voor hij een XTC pilletje had geslikt.8O Stel je voor uw kleinkindjes dat hadden gezien :roll: |
Citaat:
Verstand komt met de jaren Drugs zijn voor mij synoniem met criminaliteit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be