![]() |
implosie zoals met duikboot: what happens?
Kan iemand mss zeggen wat er dan precies met je gebeurt?
Je zit dus in zo'n ding, een duizendtal m onder water, het implodeert. Spat je dan uiteen of........ word je juist samengeplet of zo? #Enlighten me pls, thx :-):-) |
Citaat:
|
omg :shocked!:
|
|
ic :-):-) thx ^^
|
Dus ze werden verpulverd. In duizenden kleine stukjes, of 1 plat geheel? :?
Sorry maar ik kan het me moeilijk voorstellen, is zo onwennig/onvoorstelbaar allemaal. |
Citaat:
|
ic............
|
Citaat:
Toen ik de duikboot zag die de Titanic ging bezoeken dacht ik al, menen ze dat echt zelf met dat toestel op die diepte???? :| |
Ja wat me vooral is bijgebleven, is die gamecontrollor als stuur........
|
Citaat:
|
ic, dus ze werden zowat geliquefieerd als ik het zo mag begrijpen?
|
Citaat:
Bedoel je 'vloeibaar gemaakt'? Of zoiets als verdampt..? Neen, gezien de constructie van het bootje, vermoed ik dat 't in allerlei brokstukken in alle richtingen in mekaar en door mekaar werd gespat.. maar pas nadat eerst alles bij mekaar werd geperst met een enorme kracht.. Om 't u voor te stellen: klap een keer in uw handen en bedenk dat op 't moment dat uw handen mekaar raken, ze uit mekaar spatten waarna de brokken van de linkerhand nog door vliegen naar rechts en de brokken van de rechterhand naar links.. uw handen zijn de wanden van 't bootje.. |
Citaat:
Citaat:
|
Zij kregen alvast een zeemansgraf... :roll:
|
Citaat:
voor uw receptoren door hebben dat er iets misgegaan is zijt ge al tot smithereens geblazen . Just a poo of mushy goo. |
Citaat:
of eene die onder den trein gelopen is en waar ze met 160 over gereden zijn. maar die is dan nog betrekkelijk heel. ge zou het kunnen vergelijken met nen hamster die ge in nen blender flikkert. |
Citaat:
https://mindofjp.medium.com/what-rea...s-3f46ab545e0e |
Citaat:
Maar zoals ik al zei: ze gaan er gewoon niks van gemerkt hebben. Stukken beter dan daar 4 dagen te zitten sterven. |
Citaat:
4km diep = 4.000.000 kilo per vierkante meter druk. Op elke vierkante meter van die boot drukt dus 4 miljoen kilo. Dat zijn pakweg duizend volwassen olifanten op elke vierkante meter van de doos waarin gij zit. Zo hard word je op die diepte verpletterd als de doos het gewicht (of beter: de druk) niet aankan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be