Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   VRTNIEUWS.NET - Man gevat die FDW (Vlaams Belang) bedreigde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26938)

Sam 28 december 2004 20:13

VRTNIEUWS.NET - Man gevat die FDW (Vlaams Belang) bedreigde

Citaat:

Man gevat die Vlaams Belang bedreigde In Antwerpen is een man aangehouden die
een aantal topmensen van de partij
Vlaams Belang had bedreigd.

De 54-jarige man was twee keer het
partijhoofdkwartier van Vlaams Belang
binnengestapt met een geweer. Hij
dreigde ermee onder meer Filip Dewinter
neer te schieten, maar verdween telkens.

De politie heeft de man nu ingerekend
op een woonboot op Linkeroever.

Volgens het gerecht is de man
geestesziek.

Bron: Rode Staatsomroep
[size=7]Volgens Sam is de man een LINKSE NERD !, gaan we Nederland achterna ?[/size]

Musketo 28 december 2004 20:16

Wat had je dan verwacht ? Een rechts'er?

Bram Spiessens 28 december 2004 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Volgens Sam is de man een LINKSE NERD !, gaan we Nederland achterna ?

Hou toch je kop... Duw jezelf nu toch niet weer in die favoriete slachtofferrol !

Welke banale links-rechts discussie ga je hier nu weer uit je nek schudden ?

Groen Valkje 28 december 2004 20:19

Shit , is hij niet geslaagd ?

PAJOT 28 december 2004 20:20

Weer een linkselaar die komende verkiezingen geen bolleke zal kleuren ! :-P :thumbsup:

Jonas Elossov 28 december 2004 20:23

Ik heb altijd gezegd dat het om een interne vereffening van rekeningen was binnen het VB-milieu.

Het feit dat hij geestesgestoord was, wijst nog eens in die richting...

Groen Valkje 28 december 2004 20:26

Zeer zeker , net voor de verkiezingen schoten ze elkaar af in een cafe , werd het dealen in de schijnwerpers geplaatst en de plaats van de vrouw in de maatschappij werd ook eens in de verf gezet en betrokkene behaalde daarna nog duizenden stemmen.

Vlaanderen veiliger met het Vlaams Blok ? -->Het Vlaams Blok claimt al jaren de heerschappij op het veiligheidsthema.

Nadat één van zijn mandatarissen aangehouden werd omdat er in zijn kelder duizenden XTC pillen te vinden waren, heeft er gisteren een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok voor Sint-Gillis-Waas als een man vermoord en drie anderen verwond.

Het café Pit-Stop in Sint-Pauwels, een deelgemeente van Sint-Gillis-Waas, zat woensdagavond afgeladen vol voor een karaokefeest. Omstreeks middernacht zette cafébaas Carl Martens zette enkele lastige klanten aan de deur, daarbij ook het Vlaams Blok-raadslid Wim F. (24). Iemand had gezegd hem in het café te hebben zien dealen.

De man pikte de beschuldiging niet. Hij dreigde ermee met zijn wapen terug keren ,,om iedereen neer te schieten''. Even over één uur stond hij er terug, gewapend met een revolver. Op het terras voor het café opende hij meteen het vuur.

Drie mensen werden door de kogels getroffen. De 35-jarige broer van de cafébaas lag hevig bloedend op het voetpad voor de deur. Hij kreeg een kogel in de borst. Een medisch urgentieteam trachtte de man nog te reanimeren maar alle hulp kwam te laat. Van een 22-jarige man is de toestand nog altijd kritiek. Een 17-jarige jongen kreeg een kogel in zijnoog.

Onmiddellijk na de schietpartij konden een twintigtal klanten en de kroegbaas de dader overmeesteren. F. had zich verscholen in een steeg niet ver van het café. Getuigen zeggen dat hij zijn revolver opnieuw op de cafébaas richtte maar kennelijk geen kogels meer had. De klanten konden de schutter in bedwang houden tot de politie arriveerde.

Gistermiddag werd Wim F. verhoord en door de onderzoeksrechter aangehouden. Hij heeft bekend.

En Vlaanderen zal veiliger worden met het Vlaams Blok als ze niet eens in staat zijn het crapuul uit hun eigen partij te weren ?

http://vlaams-blok-liegt.skynetblogs...er=7&unit=days

Jan van den Berghe 28 december 2004 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Ik heb altijd gezegd dat het om een interne vereffening van rekeningen was binnen het VB-milieu.

Hahahaha! En voor die bewering heeft u ongetwijfeld heel duidelijke aanwijzigingen...

Of misschien alleen uw duim... Ik gok op het laatste, al zie ik met veel plezier uw argumentatie hier op dit forum.

Jonas Elossov 28 december 2004 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Hahahaha! En voor die bewering heeft u ongetwijfeld heel duidelijke aanwijzigingen...

Of misschien alleen uw duim... Ik gok op het laatste, al zie ik met veel plezier uw argumentatie hier op dit forum.

Ik leid dat af uit vroegere misdaden tegen leden van het VB, zoals die zogenaamde bomaanslag...

Bovendien, had het over een linkse gegaan, was die vent veel sneller aangepakt, de inlichtingendienst van het VB ligt nu eenmaal niet plat, en ook haar stoottroepen staan altijd wel klaar een vermoedelijke linkse dader in elkaar te timmeren...:-)

Sam 28 december 2004 20:35

Citaat:

Het feit dat hij geestesgestoord was, wijst nog eens in die richting...

Oh wat erg als blijkt dat hij uit de Linkse uber-laag van je partij komt.

Waarom zou men bij het VB intern affrekenen. Neen dit is meer iets communistisch-achtig.... is de dioxine op jongens ?

Sam 28 december 2004 20:36

Citaat:

*knip*

geen persoonlijke aanvallen aub

Jan van den Berghe 28 december 2004 20:37

Citaat:

Ik leid dat af uit vroegere misdaden tegen leden van het VB, zoals die zogenaamde bomaanslag...

Welke bomaanslag? En als ik nog steeds goed kan tellen, betreft het hier een welbepaald iets. Geen "misdaden" (meervoud) dus.

Jan van den Berghe 28 december 2004 20:39

Citaat:

Bovendien, had het over een linkse gegaan, was die vent veel sneller aangepakt, de inlichtingendienst van het VB ligt nu eenmaal niet plat, en ook haar stoottroepen staan altijd wel klaar een vermoedelijke linkse dader in elkaar te timmeren...:-)

Daar gaan we weer met de mythe dat de politiediensten vol met VB'ers zitten... Jullie zijn wel goed in fantaseren, heb ik zo de indruk!

Groen Valkje 28 december 2004 20:42

Het is toch zo dat bij de politievakbonden veel Vlaams Belangers aangesloten zijn die
niet voor de SP stemmen.
Jonge allochtoontjes worden bijna doodgeknuppeld met telefoonboeken omdat de
matrakslagen niet zichtbaar zouden zijn, daarom de burgerwacht die hier werd opgericht.

Sam 28 december 2004 20:44

Citaat:

Daar gaan we weer met de mythe dat de politiediensten vol met VB'ers zitten... Jullie zijn wel goed in fantaseren, heb ik zo de indruk!

Jointjes zouden geestesverijkkend zijn, maar euh volgens mij maakt die verrijking een totale verkrachting mee, en komt er aleen maar onzin naar boven.

Nu nog wat complot-theoriën....

Sam 28 december 2004 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje
Het is toch zo dat bij de politievakbonden veel Vlaams Belangers aangesloten zijn die
niet voor de SP stemmen.
matrakslagen niet zichtbaar zouden zijn, daarom de burgerwacht die hier werd opgericht.

Doe die joint uit uw mond, ga es een frisse neus halen buiten, koel een beetje af....

>> Jonge allochtoontjes worden bijna doodgeknuppeld met telefoonboeken

Bewijzen?

Jan van den Berghe 28 december 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Doe die joint uit uw mond, ga es een frisse neus halen buiten, koel een beetje af....

>> Jonge allochtoontjes worden bijna doodgeknuppeld met telefoonboeken

Bewijzen?

Natuurlijk hebben ze geen bewijzen, evenmin als ze aanwijzigingen hebben. Voor de linkse rakkers is de redenering vrij eenvoudig: politie staat voor orde en tucht, maar "orde en tucht" zijn volgens de linkiewinkies rechtse ondeugden. Nu is het Vlaams Belang een radicaal rechtse partij. Ergo: de politiemensen zijn VB'ers.

Sam 28 december 2004 21:11

Citaat:

Natuurlijk hebben ze geen bewijzen, evenmin als ze aanwijzigingen hebben. Voor de linkse rakkers is de redenering vrij eenvoudig: politie staat voor orde en tucht, maar "orde en tucht" zijn volgens de linkiewinkies rechtse ondeugden. Nu is het Vlaams Belang een radicaal rechtse partij. Ergo: de politiemensen zijn VB'ers.

Ow had er even niet bij stilgestaan bij die linkse logica, nuja linkse logica is niet mijn sterkste :)

Jonas Elossov 28 december 2004 21:13

Citaat:

Welke bomaanslag? En als ik nog steeds goed kan tellen, betreft het hier een welbepaald iets. Geen "misdaden" (meervoud) dus.

De bomaanslag op Jeroen Mol... Je weet wel, die vermeende aanslag die in de schoenen van Blokbuster geschoven werd. Jeroen was echter vergeten de restjes van het touw, waarmee hij de bom had laten ontploffen uit zijn zakken te halen...;-)

ALs je nog een voorbeeld zoekt, lees hier maar... http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/68roeselare.html

muys 28 december 2004 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje
niet voor de SP stemmen.

heb je er ooit al eens aan gedacht hoe dat zou komen dat er veel agenten vlaams belang stemmen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be