![]() |
Egbert Lachaert stapt op als voorzitter O-VLD
Egbert Lachaert stapt op als voorzitter O-VLD,
later meer |
Egbert Lachaert stopt na de zomer als voorzitter van de Vlaamse liberalen. Hij zegt aan De Tijd dat hij niet de juiste persoon is om vanuit de partij de campagne te leiden als de premier het boegbeeld daarvan is en de regering verdedigd moet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Benieuwd wie staat te trappelen om het vld-succesverhaal verder te zetten :lol:
|
zijn goesting is op
|
Citaat:
Zij is een vrouw en kent geen schaamte wat ze regelmatig bewijst waardoor ze voor de OVLD te leiden meer dan geschikt is. Hier haar laatste "prestatie": "Heksenjacht !" : waar hebben we dat nog recent gehoord ? Citaat:
|
Ik gok erop dat het den dweil zal zijn die de boel gaat proberen nat houden tot aan de verkiezingen. :lol:
|
|
Citaat:
in het buitenland |
Eva De Bleecker lijkt me een goede curator om Open VLD te liquideren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten Sihame terughalen. Dat is een echte CEO en captain met een blik op the future die things done get.
|
Vreugdevol nieuws. Misschien nog net iets te vroeg. Net wat dichterbij de verkiezingen was verkieslijker.
|
in alle ernst
die partij is kapot |
Ik vind het een beetje voorbarig.
In andere landen vervangt men de voorzitter na de verkiezingsnederlaag. Nu, in elk geval, het gaat van liberaal vuur naar een uitgebluste voorzitter. Lopen er in Ronse trouwens geen geschikte kandidaten rond? :lol: |
Citaat:
Waarom heeft hij zo lang gewacht? Weten jullie nog dat ie ging lopen voor de pers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be