![]() |
Staatsgreep in Oekraïne. Zelensky intstalleert zich als dictator
https://www.zerohedge.com/geopolitic...until-war-over
Maar het zal "de russen de russen de russen" hun fout wel zijn dat Zelensky de democratie heeft afgeschaft. Want de krijgswet is afgekondigd, en Zelensky is de allerenigste mens in Oekraïne en vér daarbuiten die het recht en de kunde heeft om baas te zijn omdat er oorlog is, en hij de allerenigste dictator, sorry, "democratisch verkozen dictator," is die kan winnen van die vermaledijde Vladimir. jaaaaaaaa. |
Citaat:
|
Ge moet een groot licht zijn om te denken aan het organiseren van verkiezingen, terwijl een kwart van je land bezet is, en drie kwart van je land bestendig op zijn kop gebombardeerd wordt, of onder water gezet, door inderdaad die vuile vuile vuile Russen.
|
Ik begrijp niet wat het ene met het andere te maken heeft.
We gaan in deze draad niet verder in op het hoe, het waarom, en wie schuldig is, maar waarom zou onder de krijgswet geen directe democratie kunnen worden toegepast? Is Zelensky WERKELIJK de enige die Oekraïne de overwinning zou kunnen schenken? Want tot nu toe brengt hij er bitter weinig van terecht, me dunkt. Ik zou het aan de bevolking overlaten om een nieuwe krijgsheer te kiezen. |
Citaat:
de troepen zit in handen van een minister van defentie (Reznikov), en daaronder zit dan een generaal die vergadert met een militaire top enz... met andere woorden de politiek heeft nergens de organisatie van de oorlog te sturen... bovendien opereren eenheden relatief autonoom in die zin dat ze niet moeten wachten op centrale bevelen om iets uit te voeren, ze weten uiteindelijk welke richting ze moeten evolueren en doen maximaal hun job |
Citaat:
de troepen zit in handen van een minister van defentie (Reznikov), en daaronder zit dan een generaal die vergadert met een militaire top enz... met andere woorden de politiek heeft nergens de organisatie van de oorlog te sturen... bovendien opereren eenheden relatief autonoom in die zin dat ze niet moeten wachten op centrale bevelen om iets uit te voeren, ze weten uiteindelijk welke richting ze moeten evolueren en doen maximaal hun job uiteindelijk vechten ze weldegelijk david-goliath boven hun macht, want RU heeft idd en driedubbel zovel man, veel meer materiaal, ingegraven posities, velden bezaaid met mijnen, enorm veel kruisraketten of , luchtafweer raketten die multifunctioneel kunnen ingezet worden en schier oneindig supply van granaten voor hun howitzers dat die overmacht is dus een militaire stalen muur waartegen je moet boksen en gaten moet zoeken in die defentie of de zwakke plekken waar de weerstand het laagst is Ukraine moetook veel spaarzamer schieten met granaten, proberen precieser te mikken, proberen creatiever te zijn, proberen gerichter op de vijand te schieten, terwijl de russen vooral zich bezighouden met intimidatie door burgerslachtoffers te maken, en steden te intimideren zodat de moraal van de ukr troepen kan kraken... dat is het doel van die terreursalvo's en drone aanvallen op de steden |
Citaat:
Problematisch wordt het pas wanneer er allerlei bedenkelijke maatregelen op deze manier worden doorgeduwd, en als dit blijft duren na de beëindiging van het conflict. Soit, in Rusland is er sowieso al jaren maar één macht meer: die van Poetin, of hij nou president of premier is:roll: |
De OEK soldaten verschuilen zich wel in die steden he.
Bvb 1 van de laatst opgegeven stellingen in Bakhmut of die RU naam, een kindercreche. Niet dat ik daar kritiek op heb, dat kan gewoon militair opportuun zijn, maar je moet dan niet de Russen gaan zwartmaken dat ze kindercreches bombarderen... "If we have martial law, we cannot have elections" Als ik een pot choco op tafel zet, kunnen we niet anders dan de kanaries eten geven. Maar wel opletten met Zerohedge, ik heb er veel vals blijkende verhaaltjes gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat in deze draad over dictator zelensky.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus hoe langer de oorlog duurt, hoe langer Zelenski aan de macht blijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste verkiezingen waren amper 1 op de 5 stembureaus in Donetsk en Loehansk open. De was gesloten door de heersende machten die tegen Kiev zijn. In het Krim was geen enkel stembureau geopend omdat het deel uitmaakt van Rusland.
Toch Erkent Zelensky zichzelf als president van deze gebieden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be