![]() |
7 euro vr een croque-monsieur dat is toch ontzettend schrikken!!
https://www.hln.be/festivals/7-euro-...ning~af2e4d74/
Citaat:
Maar serieus: met dat alles duurder wordt, ze mogen nog v geluk spreken dat het géén 10euro is! :silly: LOL |
Trouwens wat is dat nu 7euro..... ze wonen toch bijna allemaal bij de mama & de papa..... als de boomers doodvallen is het kassa-kassa. Dus bon.
Maar wel sakkeren over 5euro winst vd croque-verkoper. #Shame on you silly 'jeugd' :silly: :silly: :silly: |
Doe jullie aaaiphone weg: dat zijn vééééééél croque-monsieurs!
Oh wait, die is op afbetaling..... :silly: :silly: |
Citaat:
Er zijn er zelfs die zich zot laten verklaren zodat ze niet moeten werken. Ik zou zo'n mensen gewoon laten creperen, dan was alles tenminste nog betaalbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De croque verkoper moet een standplaats huren. Op een locatie zoals Werchter spreken we niet over €10K voor het weekend. Om een stand uit te baten heb je minstens 4 man nodig voor de tijd. Je pakt daarvoor een stel neuskeutelvretende schoolverlaters voor, en bij voorkeur via een uitzendkantoor. Daar betaal je dan €60 per uur voor... Zelfs al zou een croque maar €0.5 aan grondstof kosten.... |
Misschien een domme vraag, maar kan men niet de eigen boterhammetjes meepakken naar zo'n festival?
|
Citaat:
Vroeger namen we zelf eten & drinken mee voor op de camping , maar tegenwoordig .... Ik ga niet meer naar festivals , TE duur !! En ook geen goesting meer !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brooddoos... Neme een frigobox, een paar broden en beleg. En als koelelement een plastieken fles met ingevrozen icetea ofzo. Hmmm, zo'n plastiek zak voor wijn, maar met een hervulopening? Eens opzoeken, want ik heb zo'n zakken zonder hervulopening al gezien voor 20liter. Da's al een ferme camelback mits gecombineerd met een onopvallend rugzakje... Dan heb je al gauw 50 liter "vodka" op je rug.... (drinkalcohol kost in Frankrijk een stuk minder dan hier) |
Citaat:
Er zijn zelfs winkels (zoals de Colruyt) die speciale festivalvoeding verkopen. |
Citaat:
ja in onze jongen tijd ging er ook wel eens bacardi cola in de drinkbus. |
Citaat:
|
Citaat:
Moesten wij die lui Walen niet moeten onderhouden, die lui Walen die liever vissen dan werken (aldus Magnette), dan zou het leven nog goedkoper kunnen zijn of onze pensioenen hoger. |
Citaat:
Ik denk dat de grootste problemen bij de jeugd vandaag eerder van mentale aard zijn. Ik hoor dat toch bij jonge twintigers, zij willen geen groot huis meer, en zijn bereid een stuk van hun inkomen op te geven om meer kwaliteit in hun leven te brengen dan kwantiteit. |
Citaat:
Tijd om iemand anders aan het roer te zetten dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be