![]() |
Kitir stopt met politiek
Voormalig Vooruit-minister Meryame Kitir stopt met politiek: “Dankbaar voor wat ik in 17 jaar heb kunnen opbouwen”
De Limburgse politica Meryame Kitir (Vooruit) stopt met politiek. Dat maakt ze bekend via een bericht op haar sociale media. “Het is tijd om te stoppen met de politiek en iets nieuws te beginnen”, schrijft Kitir op sociale media. “Ik ben dankbaar voor wat ik in die 17 jaar heb kunnen opbouwen. Van de fabrieksband tot minister. Van Maasmechelen tot Congo. Van de wijken tot bij de presidenten. Zonder jullie steun was dit niet mogelijk geweest.” |
oef , geen negers in de ministerraad
|
Citaat:
Welke fabrieksband? |
Dan heeft ze nu tijd om haar naam te leren schrijven. Bij de Ford lukte dat niet.
|
Maar blijft ze in de politieke regionen? Misschien adviseur bij sjoemelpoedel? Als sos is dat echt wel een gedroomde bij-job.
|
Ze stopte als minister omdat haar personeel haar stug karakter niet langer konden verdragen.
Zijn er nu nog andere mensen in de partij die geklaagd hebben? Heeft het Mateke haar nogmaals een deur gewezen? Ach, het heeft geen belang. We zijn er vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de perikelen die ze had in haar kabinet zal er wel weinig toekomst geweest zijn binnen de partij.
Idem voor Kanko. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achter de poorten van het genot zijn alle vrouwen roze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik beweer niet dat hetgeen ik schreef voor Kitir zo is. Maar ik stel mezelf toch die vraag. De paar keren dat ik haar bezig zag kwam ze mij toch niet over als de gemiddelde politieker die in het centrum van de belangstelling wilde staan en bij wijze van spreken iedereen een handje ging geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be