![]() |
Klasreünies
Ooit naar toegeweest/ voor uitgenodigd?
Ondergetekende heeft steeds zijn kat gestuurd, zo goede herinneringen heb ik nu ook weer niet aan m'n schooltijd. |
ze zitte zelfs op Faceboek maar ik doe niet mee
|
Geen flauw idee, de enige klas die daarvoor in aanmerking zou komen is mijn 7de jaar.
|
Citaat:
|
Ik ben daar selectief in, slechts 1 klas krijgt af en toe de eer en het genoegen dat ik ze met een bezoek vereer ;-) Nee dat is een goed groepeke en af en toe doen wij nog wel eens iets.
De anderen heb ik gezegd dat ze mijn kloten kunnen kussen. (het risico was niet onbestaande dat ik daar binnen het half uur er ene een muilpeer zou geven vandaar. ) Maar de initiatief nemer heb ik wel bedankt voor zijn initiatief, |
Ik denk, als ik het initiatief niet neem, het niet zal gebeuren.
En voor mij, is dat al 30 jaar een afgesloten hoofdstuk. Mijn 7de jaar was het beste schooljaar, maar om daar moeite in te gaan steken om die 6 anderen (waarvan ik maar 1 volledige naam van herinner, de rest zijn alleen voornamen.) nog eens te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel. ... ![]() |
Citaat:
De vrienden van toen zijn vrienden gebleven voor de anderen: Dat we elkaar nooit meer hebben gezien heeft een reden |
Citaat:
Nog drie weken tot volle maan... ZUCHT... |
Ik wel. Zowel die van het hoger middelbaar (zo heette de drie laatste jaren destijds) als van de univ. Beide jaarlijks.
|
Citaat:
Allee ja als ik zo even de lijst maak, staan er op 2 momenteel appartementen, van een andere hebben ze een paddel ding gemaakt. 2 bestaan er nog, maar slechts 1 nog onder dezelfde naam. Er is er eentje afgebrand. Ah en van ons echt studentencafe hebben ze ook ne woonblok opgezet gvd... Daar gingen we pinten drinken tussen de uren door, we moesten niet ver gewoon t straat oversteken, dat was gemakkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be