Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Klasreünies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269573)

Den Ardennees 12 juli 2023 17:36

Klasreünies

Ooit naar toegeweest/ voor uitgenodigd?

Ondergetekende heeft steeds zijn kat gestuurd, zo goede herinneringen heb ik nu ook weer niet aan m'n schooltijd.

Astrodamos 12 juli 2023 17:40

ze zitte zelfs op Faceboek maar ik doe niet mee

maddox 12 juli 2023 18:09

Geen flauw idee, de enige klas die daarvoor in aanmerking zou komen is mijn 7de jaar.

Zipper 12 juli 2023 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10200474)

Ondergetekende heeft steeds zijn kat gestuurd, zo goede herinneringen heb ik nu ook weer niet aan m'n schooltijd.

Ja, toen ik 40 was. Werd beschouwd als zo een beetje de grens dat iedereen elkaar nog zou herkennen. Ongeveer de helft vd rethorica was aanwezig. Was een aangename avond in een goed restaurant.

Herr Flick 12 juli 2023 22:24

Ik ben daar selectief in, slechts 1 klas krijgt af en toe de eer en het genoegen dat ik ze met een bezoek vereer ;-) Nee dat is een goed groepeke en af en toe doen wij nog wel eens iets.

De anderen heb ik gezegd dat ze mijn kloten kunnen kussen. (het risico was niet onbestaande dat ik daar binnen het half uur er ene een muilpeer zou geven vandaar. ) Maar de initiatief nemer heb ik wel bedankt voor zijn initiatief,

maddox 12 juli 2023 22:32

Ik denk, als ik het initiatief niet neem, het niet zal gebeuren.

En voor mij, is dat al 30 jaar een afgesloten hoofdstuk. Mijn 7de jaar was het beste schooljaar, maar om daar moeite in te gaan steken om die 6 anderen (waarvan ik maar 1 volledige naam van herinner, de rest zijn alleen voornamen.) nog eens te zien.

Lof der Zotheid 12 juli 2023 23:01

Citaat:

Mijn kat wilde niet gaan.

Herr Flick 12 juli 2023 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10200620)
Mijn kat wilde niet gaan.

gij moet zorgen dat ge alleen gaat als het geen volle maan is, anders herkennen ze u niet.

Alhoewel. ...

koe de poing 12 juli 2023 23:39

Citaat:

Nooit naartoe geweest
De vrienden van toen zijn vrienden gebleven
voor de anderen: Dat we elkaar nooit meer hebben gezien heeft een reden

Lof der Zotheid 13 juli 2023 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10200625)
gij moet zorgen dat ge alleen gaat als het geen volle maan is, anders herkennen ze u niet.

Alhoewel. ...

Da's een uitstekend idee, maar niet omwille van de reden die ge denkt. Klasreünies, stel u voor, al die kotelettekes en ribbekes - K W I J L

Nog drie weken tot volle maan... ZUCHT...

De schoofzak 13 juli 2023 16:15

Ik wel. Zowel die van het hoger middelbaar (zo heette de drie laatste jaren destijds) als van de univ. Beide jaarlijks.

Herr Flick 13 juli 2023 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10201179)
Ik wel. Zowel die van het hoger middelbaar (zo heette de drie laatste jaren destijds) als van de univ. Beide jaarlijks.

Is dat bij jullie ook zo dat al die tenten van welleer waar jullie zoveel tijd gespendeerd hebben aan het degesturen van de lokale zatsels stillekes aan maar zeker verdwijnen ?

Allee ja als ik zo even de lijst maak, staan er op 2 momenteel appartementen, van een andere hebben ze een paddel ding gemaakt.

2 bestaan er nog, maar slechts 1 nog onder dezelfde naam. Er is er eentje afgebrand. Ah en van ons echt studentencafe hebben ze ook ne woonblok opgezet gvd...

Daar gingen we pinten drinken tussen de uren door, we moesten niet ver gewoon t straat oversteken, dat was gemakkelijk.

De schoofzak 14 juli 2023 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10201296)
Is dat bij jullie ook zo dat al die tenten van welleer waar jullie zoveel tijd gespendeerd hebben aan het degesturen van de lokale zatsels stillekes aan maar zeker verdwijnen ?
...

Niet alleen het materiële is enorm gewijzigd ... maar vb. die meiskes van weleer ...

IJsboer 16 juli 2023 14:48

Citaat:

Ook geen goede herinneringen aan mijn schooltijd. Toch eens gegaan na 20 jaar. Het was verrassend verfrissend.

Herr Flick 16 juli 2023 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10202354)
Ook geen goede herinneringen aan mijn schooltijd. Toch eens gegaan na 20 jaar. Het was verrassend verfrissend.

De nerd van de klas die een of andere sjieke griet had weten te strikken (met zijne chequeboek) en de populairen asehole vader van 7 kinderen bij 3 verschillende vrouwen en nu gelukkig met een uit het marginalere segment van de bevolking ?

De schoofzak 16 juli 2023 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10202414)
De nerd van de klas die een of andere sjieke griet had weten te strikken (met zijne chequeboek) en de populairen asehole vader van 7 kinderen bij 3 verschillende vrouwen en nu gelukkig met een uit het marginalere segment van de bevolking ?

Bemerken wij enige sporen van zaloezie?

Herr Flick 16 juli 2023 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10202469)
Bemerken wij enige sporen van zaloezie?

god nee schoof, ... (trouwens ik zie me eerder als de nerd ;-) )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be